Vânzările Ranbaxy în România au crescut cu 12,5% în primul trimestru, la 27 milioane de dolari

Vânzările Ranbaxy în România au avansat cu 12,5% în primul trimestru, de la 24 de milioane de dolari în primele trei luni ale anului trecut la 27 de milioane de dolari, reprezentând unul din principalii factori de creştere ai diviziei europene, a anunţat, marţi, grupul farmaceutic indian Ranbaxy.

Urmărește
7 afișări

În primul trimestru, Ranbaxy a avut în Europa vânzări de 74 milioane de dolari, cu 10% mai mari decât în ianuarie-martie anul trecut.

La nivel de grup, vânzările nete consolidate au scăzut cu 12,4%, de la 541 milioane de dolari la 474 milioane de dolari.

Profitul după taxe al grupului a scăzut de peste trei ori în perioada analizată, de la 209 milioane de dolari la 67 milioane de dolari.

Ranbaxy Laboratories, cel mai mare producător de medicamente din India, a preluat în luna martie 2006, de la fondul de investiţii Advent International, un pachet de acţiuni reprezentând 96,7% din acţiunile Terapia Cluj-Napoca, pentru 324 milioane de dolari.

Grupul japonez farmaceutic Daiichi Sankyo a devenit acţionarul majoritar al Ranbaxy Laboratories după finalizarea achiziţiei a 64% din acţiuni, la începutul lunii octombrie 2008.

Terapia Ranbaxy estimează că afacerile companiei vor creşte până în 2015 la 450-500 milioane lei, de la 350 milioane lei anul trecut, urmare a lansării de noi produse şi majorării consumului de medicamente generice, a declarat, în ianuarie, pentru MEDIAFAX directorul general al producătorului farma, Dragoş Damian.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici