Vânzările real,- Hypermarket România au crescut anul trecut cu 3,4%, la 694 milioane euro

Vânzările real,- Hypermarket România au crescut anul trecut cu 3,4%, la 694 milioane de euro, însă personalul companiei s-a redus cu peste 1.250 de angajaţi, la 7.482 persoane, se arată într-un raport al grupului german Metro, din care face parte retailerul.

Urmărește
4 afișări

În 2009, retailerul a înregistrat vânzări de 671 milioane de euro şi avea o echipă formată din 8.736 de angajaţi.

Retailerul a deschis anul trecut un singur hipermarket, ajungând astfel la o reţea de 25 de magazine în România.

Metro Group, din care face parte real,-, mai este prezent pe piaţa românească prin intermediul reţelei Metro Cash&Carry.

Vânzările Metro Cash&Carry România au scăzut anul trecut cu 7,2%, la 1,14 miliarde euro, de la 1,23 miliarde euro în 2009, din cauza efectelor crizei economice. Grupul de retail anticipează însă o uşoară revenire a vânzărilor în România în acest an.

Cumulat, vânzările Metro Group pe piaţa românească s-au situat la 1,83 miliarde euro, cu 3,5% mai mici decât în 2009.

Grupul avea la sfârşitul anului trecut 13.558 de angajaţi în România, faţă de 14.844 la finele lui 2009.

La nivel mondial, vânzările Metro au crescut anul trecut cu 2,6%, la 67,25 miliarde euro, iar profitul net a urcat cu 80,2%, la 936 milioane euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici