Vânzările reţelei de magazine Mr. Bricolage au crescut cu 2% în primul trimestru, la 377 mil. euro

Vânzările reţelei de magazine Mr. Bricolage au crescut cu 2% în primul trimestru, de la 369 milioane de euro anul trecut la 377 milioane de euro, a anunţat, miercuri, grupul francez, prezent şi în România.

Urmărește
5 afișări

Incluzând veniturile reţelelor de magazine Catena şi Les Briconautes, veniturile grupului s-au ridicat la 447 milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de 388 milioane de euro în primele trei luni ale anului trecut.

Divizia internaţională a Mr. Bricolage, care cuprinde 52 de magazine din nouă ţări, între care şi România, a înregistrat o creştere de 1% a vânzărilor, la 39,1 milioane de euro (inclusiv taxe), potrivit raportului financiar al retailerului.

Europa de Est a avut un impact negativ asupra veniturilor diviziei internaţionale, din cauza unei scăderi, în termeni comparabili, de 12,4% a vânzărilor în primul trimestru.

Mr. Bricolage este cel mai mare retailer DIY din Franţa, cu aproximativ 600 de magazine, operate sub brandurile Mr. Bricolage, Catena şi Les Briconautes.

În România, grupul are trei magazine, în Bucureşti, Piteşti şi Iaşi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici