- Home
- Economic
- (11.02.2023, 11:54)
- Mihaela Ionita
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vehiculele electrice ar putea ajunge la preţurile maşinilor pe benzină în acest an. Factorii care au accentuat scăderea
- Scăderea preţurilor la maşinile noi împinge în jos şi preţurile vehiculelor electrice de ocazie.
- Acestea au scăzut cu 17 procente din iulie, potrivit Recurrent, care urmăreşte piaţa maşinilor second-hand.
- Acest lucru se datorează în mare parte faptului că Tesla a redus preţul Modelului 3 şi G.M. a redus preţul Chevrolet Bolt cu aproape 6.000 de dolari anul trecut.
Urmărește
4291 afișări
Vehiculele electrice ar putea ajunge la preţurile maşinilor pe benzină în acest an. Factorii care au accentuat scăderea
Scăderea preţurilor pentru materiale precum litiul şi cobaltul au ajutat, de asemenea, la scăderea preţurilor. Preţul litiului utilizat în baterii a scăzut cu 20% de la vârful atins în noiembrie, deşi metalul costă încă de două ori mai mult decât la sfârşitul anului 2021. Cobaltul a scăzut cu mai mult de jumătate din luna mai, în parte pentru că producătorii de automobile vând unele modele care nu îl necesită, reducând cererea.
Noile mine de litiu încep să producă minereu, ceea ce ar putea menţine preţurile blocate. Sigma Lithium va începe să livreze materie primă de la un sit din Brazilia către LG Energy Solution, principalul său client, încă din aprilie, a declarat într-un interviu Ana Cabral Gardner, directorul executiv al Sigma Lithium. Site-ul va fi prima sursă nouă de litiu din America Latină din ultimii ani, potrivit NewYorkTimes.
Aceste avantaje ar putea dispărea din cauza unor noi probleme legate de lanţul de aprovizionare. Litiul rămâne o resursă limitată, iar preţurile ar putea creşte din nou. Începând de luna viitoare, noile reglementări pentru creditele fiscale de 7.500 de dolari vor impune ca bateriile pentru maşinile electrice să fie fabricate în Statele Unite, Canada sau Mexic cu materii prime din America de Nord sau dintr-un alt aliat comercial al SUA. Nu este clar câte vehicule vor îndeplini aceste cerinţe.
În acest moment, creditele fiscale din Legea privind reducerea inflaţiei sunt disponibile pentru vehiculele asamblate în America de Nord, ceea ce îi protejează parţial pe producătorii auto americani de concurenţi precum Hyundai. Ioniq 5 al companiei s-a vândut bine, dar este importat din Coreea de Sud. Hyundai construieşte o fabrică în Georgia care va începe să asambleze vehicule electrice în 2025.
Departamentul Trezoreriei, care este responsabil de aplicarea Legii privind reducerea inflaţiei, a cedat în această lună în faţa lobby-ului industriei auto şi a clasificat mai multe crossovere populare ca S.U.V.-uri şi nu ca sedanuri. Acest lucru permite ca vehicule precum Mustang Mach-E şi toate versiunile Modelului Y să se califice pentru credite fiscale dacă se vând pentru 80.000 de dolari sau mai puţin. Înainte de această schimbare, Mustang şi versiunile mai uşoare ale Modelului Y erau clasificate ca sedanuri, supuse limitei de 55.000 de dolari.
Decizia înlătură o parte din presiunea asupra constructorilor auto pentru a menţine preţurile scăzute. Tesla a majorat rapid preţul Model Y cu 2.000 de dolari. Ford a declarat că nu intenţionează să majoreze preţurile modelului Mach-E.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
Prima prelevare de organe la Spitalul Grigore Alexandrescu de la o tânără aflată în moarte cerebrală
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe