Veniturile Carrefour au urcat cu 4,3%, la 36 miliarde euro la şase luni. Vânzări în creştere şi în România
Carrefour notează că vânzările din Europa au crescut organic cu 1,1%, cu evoluţii pozitive atât pe piaţa franceză, cât şi în Spania, Belgia şi România.
Pe pieţele emergente, veniturile au înregistrat de asemenea creştere, de 11,2%, datorită performanţelor bune ale operaţiunilor din Argentina şi Brazilia. În Asia evoluţia a fost stabilă.
În perioada analizată, grupul a investit 818 milioane euro în extinderea şi modernizarea reţelelor de magazine şi a semnat acorduri pentru achiziţia a 800 de magazine DIA din Franţa şi a 53 de supermarketuri Billa din nordul Italiei.
În România, grupul Carrefour deţine 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 79 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 6 magazine de proximitate Contact şi un magazin online.
Anul trecut, vânzările companiei pe piaţa românească au revenit la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.