- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Veniturile CME au crescut în primul trimestru cu 20%, la 172,8 milioane dolari
Veniturile nete ale Central European Media Enterprises (CME) au crescut cu 20% în primul trimestru al acestui an, la 172,8 milioane de dolari, iar grupul are aşteptări optimiste pentru 2011 referitoare la creşterea pieţelor pentru publicitate TV.
În primul trimestru din 2010, veniturile CME au totalizat 143,6 milioane de dolari.
Profitul operaţional înainte de includerea deprecierii şi amortizării (OIBDA) a crescut în perioada analizată cu 13,4 milioane de dolari, la 14,2 milioane de dolari, se arată într-un comunicat al CME.
Pierderile nete s-au redus de la 42,3 milioane de dolari în primul trimestru al anului trecut la 21,1 milioane de dolari în primele trei luni ale acestui an. Rezultatele din primul trimestru includ operaţiunile grupului bTV, achiziţionat în aprilie 2010, şi le exclud pe cele din Ucraina, vândute în aprilie 2010.
"Veniturile şi OIBDA au crescut semnificativ în primul trimestru. Am avut un flux liber de lichidităţi înainte de termen. Aceastea se datorează poziţiei noastre de leader pe piaţă, unui control riguros al cheltuielilor, o contribuţie pozitivă a grupului bTV în Bulgaria şi creşteri din partea Media Pro Entertainment şi New Media Division. În plus, situaţia lichidităţilor a rămas solidă, ceea ce ne-a permis să răscumpărăm datorii de 24 de milioane de dolari şi să refinanţăm titluri convertibile de 206,3 milioane de dolari scadente în 2013. Rămânem încrezători că toate pieţele noastre TV vor creşte în 2011", a declarat în comunicat preşedintele CME, Adrian Sârbu.
În România, pe segmentul broadcast, veniturile au fost de 34,354 milioane de dolari. La nivel de grup, veniturile pe acest segment au avansat de la 135,425 milioane de dolari la 157,517 milioane de dolari.
Media Pro Entertainment a înregistrat în primul trimestru venituri de 40,179 milioane de dolari, faţă de 28,043 milioane dolari în perioada similară a anului trecut.
Pentru segmentul New Media, compania a raportat venituri de 2,621 milioane de dolari, faţă de 2,021 milioane dolari în primul trimestru din 2010.
CME este o companie media integrată vertical, ale cărei operaţiuni de televiziune, conţinut şi new media sunt lideri de piaţă în şase ţări din Europa Centrală şi de Est, cu o populaţie totală de aproximativ 50 de milioane de persoane.
CME deţine posturi de televiziune în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action şi Ring.bg), Croaţia (Nova TV şi Doma), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport şi MTV Czech), România (PRO TV, PRO TV International, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV România), Slovacia (TV Markiza şi Doma) şi Slovenia (POP TV, Kanal A şi POP Brio).
CME este listată la New York, pe piaţa NASDAQ, şi la bursa de la Praga.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO