- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Veniturile Groupon au crescut anul trecut la 760 milioane dolari, de la 33 milioane dolari în 2009
Veniturile Groupon au crescut anul trecut la 760 milioane de dolari, de la 33 milioane de dolari în 2009, peste o treime din afaceri fiind generate de site-urile din afara Statelor Unite, potrivit unui document intern al companei, obţinut de Wall Street Journal (WSJ).
Groupon, care deţine site-uri de reduceri în Statele Unite şi numeroase ţări din întreag lume, inclusiv în România, ar putea obţine "venituri de miliarde" de dolari în 2011, potrivit directorului general al companiei, Andrew Mason, dintr-un email transmis angajaţilor.
"Anul viitor pe timpul ăsta vor fi ori unul dintre cele mai importante branduri IT care definesc această generaţie, ori o idee bună a unor oameni care nu au reuşit să o execute şi să inoveze la fel de mult ca alţii, mai deştepţi şi mai muncitori", scrie fondatorul Groupon, companie cu numai trei ani de activitate.
Mason şi un purtător de cuvânt al Groupun au refuzat să comenteze informaţiile.
Groupon, alăturui de Facebook, Twitter şi LinkedIn, reprezintă noul val de companii IT care au reuşit să crească fulminant în ultimii ani prin inovaţie şi marketing, atrăgând atenţia investitorilor. Companiile sunt evaluate la miliarde de dolari şi ar putea atrage un interes enorm din partea pieţelor în cazul unor oferte publice iniţiale.
Investitorii se bat deja pe acţiuni pe piaţa privată, plasamentele fiind măsurate, cel puţin în cazul Facebook, în miliarde de dolari.
Groupon, cu sediul în Chicago, a refuzat în decembrie o ofertă de preluare de 6 miliarde de dolari din partea Google şi a obţinut la începutul acestui an fonduri de 950 milioane de dolari de la investitori privaţi. Compania ar putea atrage încă un miliard de dolari în acest an printr-o ofertă publică iniţială, potrivit unor surse apropiate situaţiei.
După trei ani de activitate, Groupon avea, la sfârşitul lui 2010, peste 4.000 de angajaţi şi operaţiuni în 565 de oraşe, de la 120 angajaţi, respectiv 30 de oraşe în 2009, potrivit scrisorii transmise de Mason. O bună parte din extindere a fost executată prin achiziţii în Europa şi Asia.
Afacerile din afara Statelor Unite au generat 285 milioane de dolari din vânzări în 2010. Aproape trei sferturi dintre angajaţi se ocupă de operaţiunile internaţionale.
Mason a avertizat angajaţii să nu se complacă, deoarece "clonele" şi companiile IT mari vor investi resurse semnificative pentru a acapara din cota de piaţă a Grouşon.
Compania oferă cupoane online pentru comercianţi locali şi a început să genereze vânzări, în Statele Unite, şi din reduceri pentru ofertele retailerilor naţionali.
Groupon are acum 51 de milioane de abonaţi la newsletter-ul prin care distribuie promoţii şi speră să crească baza de clienţi la 150 de milioane până la finele acestui an.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO