Vezi aici care este diferenţa între preţurile din hipermarket şi preţurile din magazinele de cartier

Produsele alimentare sunt de cele mai multe ori cu între 20% şi 30% mai scumpe în magazinele de cartier faţă de cele vândute în lanţurile de magazine din retailul modern, informează Ziarul Financiar.

Urmărește
441 afișări
Imaginea articolului Vezi aici care este diferenţa între preţurile din hipermarket şi preţurile din magazinele de cartier

Vezi aici care este diferenţa între preţurile din hipermarket şi preţurile din magazinele de cartier (Imagine: Petrica Tanase/Mediafax Foto)

Astfel, preţul unei sticle de apă plată la doi litri variază între 1,6 lei şi 2 lei în hipermarketuri în timp ce la magazinul din faţa blocului nu poţi găsi niciodată acest produs cu mai puţin de 2,5 lei. Aceeaşi este situaţia în ceea ce priveşte un pachet de pâine toast, care costă între 3 şi 4 lei în hipermarket şi peste 4 lei în magazinele de proximitate, sau o sticlă de lapte la un litru cu 1,5% grăsime, care are un preţ de până la 3,5 lei în hipermarket şi de peste 4 lei în magazinele micilor comercianţi.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici