- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vezi aici care este diferenţa între preţurile din hipermarket şi preţurile din magazinele de cartier
Produsele alimentare sunt de cele mai multe ori cu între 20% şi 30% mai scumpe în magazinele de cartier faţă de cele vândute în lanţurile de magazine din retailul modern, informează Ziarul Financiar.
Vezi aici care este diferenţa între preţurile din hipermarket şi preţurile din magazinele de cartier (Imagine: Petrica Tanase/Mediafax Foto)
Astfel, preţul unei sticle de apă plată la doi litri variază între 1,6 lei şi 2 lei în hipermarketuri în timp ce la magazinul din faţa blocului nu poţi găsi niciodată acest produs cu mai puţin de 2,5 lei. Aceeaşi este situaţia în ceea ce priveşte un pachet de pâine toast, care costă între 3 şi 4 lei în hipermarket şi peste 4 lei în magazinele de proximitate, sau o sticlă de lapte la un litru cu 1,5% grăsime, care are un preţ de până la 3,5 lei în hipermarket şi de peste 4 lei în magazinele micilor comercianţi.
Citeşte mai multe pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
ChatGPT devine accesibil prin telefon şi WhatsApp
-
Wizz Air mută trei curse din Bucureşti pe Aeroportul Băneasa din 2025
-
Nuclearelectrica, contract de 1,9 miliarde euro pentru retehnologizarea unităţii 1 de la Cernavodă
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO