- Home
- Economic
- FRANKFURT, (07.10.2015, 12:00)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Volkswagen va începe campania de rechemări a maşinilor diesel în ianuarie
Volkswagen (VW) va lansa campania de rechemare în service a automobilelor diesel dotate cu softul care manipulează rezultatele testelor de poluare în luna ianuarie, a declarat directorul general Matthias Muller, într-un interviu acordat Frankfurter Allgemeine Zeitung, preluat de MarketWatch.
Urmărește
2834 afișări
Volkswagen va începe campania de rechemări a maşinilor diesel în ianuarie
Campania de modificare a softului care reduce nivelul emisiilor poluante ale motoarelor diesel ale automobilelor se va încheia probabil la sfârşitul anului 2016, a spus Muller.
Un purtător de cuvânt al Volkswagen nu a fost disponibil pentru comentarii.
”Dacă totul va merge conform planului, vom putea începe rechemările în ianuarie. Până la sfârşitul lui 2016 toate maşinile ar trebui să fie în regulă”, a afirmat Muller.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Cum a ajuns Crin Antonescu să fie candidatul comun al partidelor proeuropene la Preşedinţie
-
Crin Antonescu, despre eventuala preluare de către Bolojan a preşedinţiei interimare: Nu ar fi rău
-
Germania investighează breşele de securitate după tragedia de vineri
Compania va prezenta soluţiile tehnice biroului german pentru automobile, în această săptămână.
Compania nu are nevoie de trei soluţii, ci de mii, întrucât motorul diesel EA 189 a fost folosit pe multe modele cu specificaţii naţionale diferite, a spus şeful VW, care a reiterat că în majoritatea cazurilor va fi suficientă o actualizare a softului, la un service local.
"Unele vehicule vor avea nevoie de injectoare şi convertoare catalitice noi”, a precizat Muller.
Citeşte şi: Investigaţia Volkswagen în scandalul emisiilor se concentrează pe doi ingineri de top ai companiei - FOTO
Volkswagen a recunoscut că a folosit un software care să reducă nivelul noxelor în timpul testelor de poluare ale unor modele de automobile diesel.
Întrebat de ce a procedat astfel grupul, Muller a spus că s-a decis ca automobilele diesel să fie reintroduse pe piaţa americană, dar nu s-a reuşit respectarea standardelor stricte de poluare din Statele Unite.
"Potrivit informaţiilor actuale, foarte puţini angajaţi au fost implicaţi, dar vom şti exact abia peste câteva săptămâni, după ce vor fi disponibile rezultatele investigaţiilor interne şi externe”, a explicat directorul general.
Muller s-a adresat marţi angajaţilor, cărora le-a spus că grupul va încerca să evite concedierile în urma scandalului. El a avertizat că sunt analizate toate proiectele şi planurile de investiţii, de peste 100 de miliarde de euro, iar procesul va fi dureros.
În interviul acordat publicaţiei germane, Muller a spus că nu s-a luat o decizie referitoare la dividendele din acest an.
Şeful VW a adăugat că grupul nu intenţionează să retragă automobilele diesel de pe piaţa americană, el afirmând că este gata să meargă în Statele Unite, dacă va fi nevoie.
Volkswagen a anunţat că 8 milioane de vehicule diesel euro 5 înmatriculate în Uniunea Europeană au softuri pentru inducerea în eroare a testelor de emisii, conform unei scrisori trimise Parlamentului german,citată de publicaţia germană Handelsblatt.
Volkswagen a recunoscut, la sfârşitul lunii septembrie, că circa 11 milioane de autovehicule ale grupului, la nivel mondial, sunt afectate de scandalul emisiilor poluante. Scandalul a izbucnit după ce Agenţia americană pentru Protecţia Mediului (EPA) a acuzat VW că a instalat sisteme speciale pe unele autoturisme diesel pentru a evita standardele federale din SUA în materie de emisii. Constructorul auto german ar fi instalat un software special în calculatorul de bord al unor modele diesel. Dispozitivul este programat să activeze un sistem de filtrare completă a particulelor doar în timpul testelor oficiale pentru emisii. După teste, adică în situaţiile generale de funcţionare a motorului, dispozitivul dezactivează sistemul de filtrare a particulelor, susţine Agenţia americană pentru Protecţia Mediului. Potrivit autorităţilor americane, 482.000 de autoturisme cu motoare diesel au încălcat standardele federale americane privind emisiile de dioxid de carbon: modelul de Volkswagen Jetta din perioada 2009-2014, modelele Beetle şi Golf, precum şi modelul Volkswagen Passat din 2014-2015 şi modelul Audi A3. Grupul Volkswagen a recunoscut instalarea dispozitivului electronic care induce în eroare sistemele de măsurare a noxelor. În Europa, probleme similare au fost semnalate şi la alte mărci ale grupului VW.
Pe fondul scandalului, directorul general al grupului Volkswagen, Martin Winterkorn, a demisionat la sfârşitul lunii septembrie, fiind înlocuit cu Matthias Muller, fost director al companiei Porsche.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
El este Alexandru, tânărul de 26 de ani mort în accident, fără să aibă vreo vină! Iubita lui e în stare gravă
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:53
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1034. Zelenski cere diplomaţilor să modeleze opinia publică din străinătate cu privire la aderarea Ucrainei la NATO / Trump aşteaptă o întâlnire cu Putin pentru a încheia războiul / Un cetăţean australian care lupta pentru Ucraina ar fi fost capturat de armata rusă
-
astăzi, 14:52
Propunerea PSD pentru Ministerul Justiţiei a fost aprobată de parlamentari