Procesul va primi un impuls la salonul auto de la Paris de joi, când compania va lansa maşina concept I.D., un hatchback cu baterie care va avea o autonomie de două ori mai mare decât Tesla Modele 3.
Spre deosebire de alte modele inspirate din variantele mai vechi ale Volkswagen, maşina va fi primul prototip construit de VW de la zero, un angajament important, atât financiar cât şi de resurse de inginerie.
„Viitorul este electric”, a spus Matthias Mueller, CEO al companiei germane.
Miza este mare pentru companie, având în vedere că scandalul emisiilor încă îi costă miliarde de dolari în amenzi şi probleme de imagine. Pentru a evidenţia importanţa noii direcţii, VW vrea să transpună tehnologia maşinilor electrice pe modele precum Beetle sau Golf.
Citeşte şi: Grupul auto Volkswagen, amendat cu 5 milioane de euro în Italia în ancheta privind emisiile poluante: „Este vorba de suma maximă prevăzută în lege”
Citeşte şi: Volkswagen va plăti în SUA compensaţii de 10,2 miliarde de dolari pentru emisiile poluante
Citeşte şi: Statul care a dat în judecată Volkswagen. Care sunt plângerile împotriva producătorului de maşini