Volumul vânzărilor de carburanţi ale benzinăriilor MOL din România a scăzut anul trecut cu 2%

Volumul vânzărilor de carburanţi ale benzinăriilor MOL în România a scăzut anul trecut cu 2%, faţă de 2009, dar cota de piaţă s-a majorat la peste 11%, potrivit datelor publicate marţi de grupul ungar.

Urmărește
13 afișări

Scăderea uşoară a volumului vânzărilor a reflectat în principal numărul mai mic al staţiilor de benzină şi cererea redusă din piaţă.

Volumul vânzărilor prin intermediul cardurilor de flotă a coborât cu 7% comparativ cu 2009, continuând să fie afectat de recesiunea economică.

În schimb, veniturile magazinelor din benzinăriile MOl în România, calculate în lei, au urcat anul trecut cu aproximativ 5%, depăşind performanţele pieţei de retail.

La sfârşitul anului trecut, MOL opera în România 126 de benzinării.

La nivel internaţional, veniturile nete din vânzări ale grupului MOL au crescut cu 28%, de la 16 miliarde dolari la 20,64 miliarde dolari.

Profitul net al grupului a avansat cu 3%, de la 470 milioane dolari la 484 milioane dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici