Volumul vânzărilor de carburanţi ale benzinăriilor MOL din România a scăzut anul trecut cu 2%

Publicat: 15 02. 2011, 16:32
Actualizat: 06 11. 2012, 13:34

Scăderea uşoară a volumului vânzărilor a reflectat în principal numărul mai mic al staţiilor de benzină şi cererea redusă din piaţă.

Volumul vânzărilor prin intermediul cardurilor de flotă a coborât cu 7% comparativ cu 2009, continuând să fie afectat de recesiunea economică.

În schimb, veniturile magazinelor din benzinăriile MOl în România, calculate în lei, au urcat anul trecut cu aproximativ 5%, depăşind performanţele pieţei de retail.

La sfârşitul anului trecut, MOL opera în România 126 de benzinării.

La nivel internaţional, veniturile nete din vânzări ale grupului MOL au crescut cu 28%, de la 16 miliarde dolari la 20,64 miliarde dolari.

Profitul net al grupului a avansat cu 3%, de la 470 milioane dolari la 484 milioane dolari.