Volvo lansează SUV-ul XC90, în încercarea de a ţine pasul cu competitorii de pe piaţa auto premium. Ce dotări are noua maşină

Producătorul de automobile Volvo lansează un nou model de SUV în 26 august, în încercarea de a revitaliza vânzările la nivel mondial şi de a câştiga o cotă mai bună pe piaţa automobilelor premium, care este dominată de competitorii germani de la BMW, Mercedes şi Audi.

Urmărește
335 afișări
Imaginea articolului Volvo lansează SUV-ul XC90, în încercarea de a ţine pasul cu competitorii de pe piaţa auto premium. Ce dotări are noua maşină

Volvo lansează SUV-ul XC90, în încercarea de a ţine pasul cu competitorii de pe piaţa auto premium. Ce dotări are noua maşină

Modelul XC90 este primul produs lansat de Volvo de când compania a fost preluată, în 2010, de grupul Zhejiang Geely, deţinut de miliardarul chinez Li Shufu. Printre caracteristicile SUV-ului se numără o nouă tehnologie pentru evitarea accidentelor, un nou tip de ecran tactil compatibil cu echipamentele Apple, precum şi un schimbător de viteze din cristal, relatează Bloomberg.

"Sper ca, prin acest produs, compania Volvo să-şi regăsească încrederea în sine, pentru a recâştiga teritoriul care i-a aparţinut în anii '50 şi '60 şi pentru a obţine din nou cota de piaţa pe care trebuie să o aibă" a declarat Li.

Noul model XC90 oferă un sistem de siguranţă mai performant decât precedentele modele, incluzând senzori care calculează distanţa la care se află alte maşini într-o intersecţie, precum şi viteaza cu care rulează acestea, precum şi centuri de siguranţă mai puternice, pentru cazul în care automobilul părăseşte şoseaua. Totodată, SUV-ul va fi echipat cu un motor de 400 de cai-putere, la care poate fi adăugat un motor electric adiţional.

"Deşi brandul Volvo se bazează pe siguranţă, şoferii se uită la toate aspectele atunci când cumpără o maşină. Cel mai important lucru este ca designul unei maşini să atragă clienţii", a declarat unul dintre managerii dealer-ului auto Autohaus din Munchen.

Modelul XC90 face parte din planul companiei de a produce "maşini mai atractive" pentru clienţi, cu scopul de a reduce diferenţa de vânzări faţă de BMW, Audi şi Mercedes, cei mai mari producători de automobile premium la nivel global.

Volvo speră că acest model va contribui semnificativ la creşterea vânzărilor din acest an la nivel global şi la atingerea ţintei de 800.000 de automobile comercializate anual, până la finalul lui 2020. În 2013, producătorul a vândut 427.840 de maşini.

Volvo a atins cel mai înalt nivel al vânzărilor în 2007, când a comercializat 458.000 de automobile.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici