VTEX a fost medaliată la toate cele 24 de categorii în raportul Paradigm B2B Combine for Digital Commerce Solutions 2023 (Ediţiile Enterprise şi Midmarket)

Urmărește
148 afișări
Imaginea articolului VTEX a fost medaliată la toate cele 24 de categorii în raportul Paradigm B2B Combine for Digital Commerce Solutions 2023 (Ediţiile Enterprise şi Midmarket)

Bucureşti, 26 iulie 2023VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerţ digital cu ajutorul căreia brandurile şi retailerii îşi gestionează operaţiunile de comerţ la nivel global, a fost medaliată la toate cele 24 de categorii de către Paradigm B2B în raportul său anual B2B Combine (Ediţiile Enterprise şi Midmarket). În baza informaţiilor furnizate de principalii operatori de ecommerce B2B, VTEX a primit în total opt medalii de aur în ambele analize - una în plus faţă de anul 2022 (la categoriile: Customer Service & Support, Integrations, Operations & Infrastructure, Marketplaces and Promotions Management). Totodată, este unicul furnizor cu medalii de aur la categoria „Marketplaces” în cele două rapoarte (Enterprise şi Midmarket).

Datorită recunoaşterii primite, VTEX îşi demonstrează încă o dată poziţia de lider în industrie, având în portofoliul de clienţi branduri B2B globale, precum Briggs & Stratton, CAE, Colgate, Mazda, Stanley Black & Decker, Whirlpool şi multe altele. „De când am început colaborarea cu VTEX pe partea de operaţiuni de ecommerce B2B, reprezentanţii noştri de vânzări s-au transformat treptat în  consultanţi şi parteneri de afaceri pentru clienţii noştri. În trecut, 70% din timpul lor reprezenta, în cele mai dese cazuri, preluarea de comenzi”, explică Orlando Gadea, Global VP Customer Experience Transformation la Stanley Black & Decker, Inc.

„Echipele noastre de vânzări se bucură din plin de această transformare digitală. Ne oferă superputerea de a fi omniprezenţi. Practic, reprezentanţii noştri de vânzări se pot concentra acum pe ceea ce ştiu să facă cel mai bine - să dezvolte relaţii deosebite cu clienţii noştri şi să l asigure succesul afacerilor lor”, a concluzionat Orlando Gadea.

Conform celor de la Paradigm, în segmentul B2B, platforma de comerţ VTEX se pretează în special companiilor enterprise aflate în căutarea unei soluţii complete de comerţ digital composable, OMS şi marketplace, cu capabilităţi puternice de promoţii într-un mediu SaaS flexibil şi multitenant. Punctele forte ale VTEX enumerate de compania de analiză sunt: serviciul de suport pentru clienţi, marketplace-ul out-of-the-box, promoţiile şi arhitectura modernă de tip multitenant atât pentru Enterprise, cât şi pentru Midmarket.

„Raportul demonstrează cum VTEX şi-a propus să modernizeze operaţiunile şi să reducă costurile de întreţinere şi dezvoltare cu tehnologia pentru clienţiir săi, în special în acest mediu economic imprevizibil. Companiile încep să vadă platforma VTEX mai mult ca pe un punct central pentru toate operaţiunile de comerţ, unificând şi aducând laolaltă toate canalele de comenzi B2B şi B2C într-o singură platformă. Prin unificarea canalelor, companiile devin mai eficiente, iar acest lucru, împreună cu simplificarea arhitecturală, sunt esenţiale pentru ca brandurile şi retailerii să atingă succesul în piaţa actuală”, spune Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader în cadrul VTEX.

În total, VTEX a primit opt medalii de aur, opt medalii de argint şi opt medalii de bronz în rapoartele Paradigm B2B Combine for Digital Commerce Solutions 2023 (Ediţiile Enterprise şi Midmarket):

Enterprise

  • 4 medalii de aur la Customer Service & Support; Integrations, Operations & Infrastructure; Marketplaces şi Promotions Management.
  • 5 medalii de argint la Ability to Execute, Partner Ecosystem, Total Cost of Ownership, Vision & Strategy şi Site Search.
  • 3 medalii de bronz in Content & Data Management, Sales & Channel Enablement, and Transaction Management.

Midmarket

  • 4 medalii de aur la Customer Service & Support, Integrations, Operations & Infrastructure, Marketplaces şi Promotions Management.
  • 3 medalii de argint la Ability to Execute, Total Cost of Ownership, şi Site Search.
  • 5 medalii de bronz la Partner Ecosystem, Vision & Strategy, Content & Data Management, Sales & Channel Enablement, şi Transaction Management.

Andy Hoar, autorul raportului şi analist în industrie, a spus în cadrul raportului că „scopul Paradigm B2B Combine nu este clasarea soluţiilor comparându-le între ele, ci mai degrabă punctarea capacităţilor anumitor soluţii în raport cu criterii obiective şi oferirea posibilităţii cumpărătorilor de a vedea punctele forte şi punctele slabe ale soluţiilor individuale. Obiectivul este de a testa furnizorii de platforme pentru ca cei care cumpără să poată lua decizii informate, fără a petrece luni de zile făcând research”.

 

Pentru informaţii suplimentare şi pentru a citi raportul integral din 2023, Enterprise Edition, accesează bit.ly/VTEX23ParadigmB2B.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici