Wyndham amână intrarea pe segmentul hotelurilor de lux din România

Grupul hotelier american Wyndham, care include mărci precum Ramada sau Howard Johnson, a amânat cu cel puţin doi ani lansarea brandului de lux Wyndham pe piaţa românească, după ce la începutul anului anunţase că o astfel de proprietate va fi dezvoltată, în Bucureşti, în 2010.

Urmărește
174 afișări
Imaginea articolului Wyndham amână intrarea pe segmentul hotelurilor de lux din România

Tinu Sebeşanu, directorul executiv al Trend Hospitality

"Nu am găsit nicio proprietate care să corespundă cerinţelor. În plus, riscul este mare pentru o astfel de investiţie şi mai intervine costul de oportunitate, cu un impact economic foarte mare, care influenţează decizia de investiţie. Astfel, investitorii se gândesc de două ori în ce să investească: un hotel, profitabil pe termen mediu sau lung, sau nişte active pentru un chilipir, o speculaţie. Nu cred că se va mai întâmpla ceva în următorii doi ani, în afară de proiectele anunţate deja de companie", a declarat agenţiei MEDIAFAX Tinu Sebeşanu, directorul executiv al Trend Hospitality, compania fiind partenerul strategic în România al grupului Wyndham, unul dintre cei mai mari francizori din domeniul turismului.

În ceea ce priveşte extinderea brandului Ramada în România, o parte dintre proiectele anunţate de companie au fost amânate pentru deschidere pentru 2010. În acest an urmau să fie inaugurate hoteluri Ramada la Cluj-Napoca şi Oradea şi să fie începute lucrările la alte două unităţi, la Piteşti şi Timişoara.

"Hotelurile de la Oradea şi Cluj-Napoca vor fi deschise anul viitor, lucrările de construcţie fiind finalizate în proporţie de 70%, respectiv circa 50%. În ceea ce priveşte construcţia de la Piteşti, am finalizat partea de proiectare, iar la Timişoara lucrările trebuiau să înceapă în 2009-2010, însă din cauza crizei au fost amânate", a afirmat Sebeşanu.

Investiţia totală a celor patru proiecte se ridică la aproximativ 60 milioane de euro.

În afară de România, planurile Ramada mai vizează deschiderea în 2011 a unei unităţi la Chişinău, primul hotel din zona respectivă afiliat unui brand internaţional.

Hotelul, deţinut de compania americană Investment Development Group, va fi condus de fostul director general al Ramada Braşov Markus Koller.

Grupul Wyndham include, pe lângă brandurile Howard Johnson, Ramada şi Wyndham, mărci precum Days Inn, Travelodge, Knights Inn, Super 8 Motel şi Wingate Inn.

În România, sub marca Howard Johnson funcţionează un singur hotel în Bucureşti, iar în ceea ce priveşte brandul Ramada, după inaugurarea hotelurilor din Cluj-Napoca şi Oradea, vor exista nouă hoteluri pe piaţa locală (patru în Bucureşti şi cinci în provincie). În prezent, în afară de Bucureşti, marca are unităţi afiliate în Iaşi, Braşov şi Sibiu.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici