Yahoo lansează un nou serviciu de căutare

Yahoo testează un nou serviciu de căutare pe Internet, Search Pad, care permite utilizatorilor să îşi organizeze informaţiile, conceptul fiind asemănător cu Notebook, la care liderul pieţei de profil, Google, a renunţat în luna ianuarie.

Urmărește
27 afișări
Imaginea articolului Yahoo lansează un nou serviciu de căutare

Yahoo lansează un nou serviciu de căutare

Unii analişti consideră însă că dacă Google a renunţat la un produs nu înseamnă că Yahoo pierde timpul.

Poziţiile diferite ale celor două companii, din punct de vedere financiar şi concurenţial, înseamnă că ceea ce este potrivit pentru una poate să nu aibă sens pentru cealaltă.

Google, care controlează 63% din piaţa americană a serviciilor de căutare pe Internet, analizează cu atenţie cheltuielile operaţionale, pentru a-şi menţine marjele în contextul recesiunii, şi renunţă la o serie de proiecte considerate neesenţiale.

Yahoo şi-a majorat cu 3% veniturile în 2008, la 7,2 miliarde dolari, şi are nevoie de o nouă strategie de dezvoltare, consideră analiştii.

Investitorii ar putea fi toleranţi cu proiecte care exercită presiuni asupra marjelor de profit ale Yahoo, dacă există şansa ca acestea să fie profitabile, a declarat Sandeep Aggarwal, analist la compania Collins Stewart.

mYahoo se află într-o "fază de transforare", după ce anul trecut a refuzat oferta de preluare în valoare de 47,5 miliarde de dolari din partea Microsoft.

Noul produs al Yahoo detectează când un utilizator caută informaţii pe un anumit subiect şi oferă opţiunea de a le cataloga într-o fereastră specială, pe pagina de căutare.

Yahoo va oferi spre utilizare produsul Search Pad unui număr restrâns de utilizatori, începând de miercuri.

Google continuă în schimb să ofere Notebook pentru utilizatorii existenţi, dar nu va mai îmbunătăţi produsul şi nu va permite accesarea serviciului de către noi abonaţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici