Yahoo raportează profit şi vânzări peste aşteptări pentru trimestrul al treilea

Yahoo a anunţat profit şi vânzări pentru trimestrul al treilea mai mari decât anticipau analiştii, ca urmare a cererii pentru publicitate online şi a măsurilor de reducere a costurilor implementate de directorul general, Marissa Mayer, adus de la rivalul Google pentru a reorganiza compania.

Urmărește
236 afișări
Imaginea articolului Yahoo raportează profit şi vânzări peste aşteptări pentru trimestrul al treilea

Yahoo raportează profit şi vânzări peste aşteptări pentru trimestrul al treilea (Imagine:Mediafax Foto/AFP)

Profitul pe acţiune în trimestrul al treilea a fost de 35 de cenţi pe acţiune, excluzând anumite elemente excepţionale, în timp ce vânzările, fără transferurile către site-urile partenere, s-au situat la 1,09 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg. În medie, analiştii estimau profit de 26 de cenţi, la venituri de 1,08 miliarde de dolari.

Mayer, al cincilea director general al companiei în patru ani, a venit la Yahoo în urmă cu trei luni şi încearcă să readucă stabilitatea în rândul managementului şi să inverseze trei ani de declin al veniturilor, timp în care utilizatorii au renunţat la Yahoo pentru rivalii Google şi Facebook.

Planurile directorului general sunt susţinute de reduceri de cheltuieli, dar şi de cererea din SUA, unde piaţa publicităţii online este estimată să crească cu 17% în acest an, la 37,3 miliarde de dolari, potrivit firmei de cercetare EMarketer.

"SUA pare să aibă o situaţie solidă, iar Yahoo are o bază mai puternică în SUA faţă de competitori", a declarat Herman Leung, analist la compania Susquehanna International.

Profitul atribuibil acţionarilor Yahoo a urcat la 3,16 miliarde de dolari, de la 293,3 milioane de dolari în urmă cu un an, ca urmare a unui câştig de 2,8 miliarde dolari înregistrat din vânzarea unei participaţii la Alibaba Group.

Într-o schimbare de strategie, Yahoo nu a mai anunţat estimări privind rezultatele companiei. Google, unde Mayer a lucrat înainte de a veni la Yahoo, nu publică, de asemenea, estimări pentru propriile rezultate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici