YouTube ascunde butonul „Omite” pentru reclame şi pe mobil

YouTube a început să elimine butonul „Omite” reclamele, ceea ce îi obligă pe utilizatori să aştepte pe tot parcursul acestora, pentru a vedea clipul dorit, scrie Android Police.

Urmărește
602 afișări
Imaginea articolului YouTube ascunde butonul „Omite” pentru reclame şi pe mobil

YouTube ascunde butonul „Omite” pentru reclame şi pe mobil

YouTube a introdus o nouă schimbare în modul în care afişează opţiunea de a sări peste reclame, eliminând temporizatorul care indică momentul când utilizatorii pot omite reclamele.

În ultimele zile, utilizatorii de pe desktop au observat un dreptunghi gri care acoperă butonul „Skip Ad” până când acesta devine utilizabil, fără a oferi o indicaţie vizuală clară a timpului rămas.

Această schimbare pare să fie introdusă treptat şi pe aplicaţia YouTube pentru Android, unde temporizatorul lipseşte complet, deşi nu este acoperit de vreun dreptunghi.

Eliminarea temporizatorului poate crea impresia că reclamele nu pot fi omise, încurajând utilizatorii să vizioneze reclamele mai mult timp. Cu toate acestea, butonul „Omite” apare în continuare după câteva secunde.

Modificarea poate deveni o caracteristică permanentă pe platformă, în condiţiile în care YouTube continuă să testeze şi să ajusteze modalităţile de afişare a reclamelor. În acest caz, ne referim strict la conturile gratuite.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
youtube,
buton,
reclame

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici