Clienţii trebuie să plătească acum 1,95 euro (2,13 dolari) dacă doresc să returneze piesele de acasă, costul fiind dedus din suma rambursată, a precizat Zara pe site-ul oficial.
Cu toate acestea, articolele cumpărate online pot fi returnate în continuare gratuit în magazinele fizice, potrivit oficialilor companiei.
Pe măsură ce pandemia COVID-19 a declanşat o explozie a cumpărăturilor online, clienţii s-au obişnuit să cumpere articole pentru a le încerca acasă, deoarece retururile erau adesea gratuite, ceea ce a crescut costurile pentru comercianţi.
Inditex, care deţine Zara, va introduce, de asemenea, taxe de returnare în Spania şi pentru alte mărci ale sale, cum ar fi Massimo Dutti şi Pull&Bear.
La începutul anului trecut, Zara a introdus taxe pentru unele retururi online în Marea Britanie şi pe alte pieţe principale, în urma unor măsuri similare luate de rivali precum Uniqlo sau Next.