Ziarul Financiar a lansat Anuarul de Energie 2015

Ziarul Financiar a lansat "Anuarul de Energie", catalog de colecţie ajuns la a IV-a ediţie, care înglobează statistici, analize şi previziuni preţioase legate de evoluţia sectoarelor petrolului, gazelor naturale şi energiei, informaţii de impact atât la nivelul economiei, cât şi al consumatorilor.

Urmărește
137 afișări
Imaginea articolului Ziarul Financiar a lansat Anuarul de Energie 2015

Ziarul Financiar a lansat Anuarul de Energie 2015

Cititorii pot afla astfel câţi bani fac cele 2.000 de benzinării din ţară, care sunt cele mai importante evenimente de urmărit în 2015 în domeniul energiei şi pot analiza harta bogăţiilor din subsolul României.

În cele 116 pagini anuarul acoperă toate zonele cheie din domeniul energetic şi vine cu statistici, interviuri şi analize complexe despre pieţele locale şi mondiale de petrol, gaze naturale şi energie. Strategia pentru rafinăriile României, situaţia importurilor de gaze şi a infrastructurii din domeniu, mult aşteptata strategie energetică actualizată, precum şi atingerea unor noi recorduri la capitolul energie verde şi exporturi sunt câteva dintre subiectele dezvoltate în "Anuarul de Energie 2015".

Interviurile cu principalii jucători din piaţă, estimările specialiştilor şi viziunea avocaţilor despre sectorul energetic completează conţinutul catalogului.

Potrivit calculelor Ziarului Financiar, piaţa energiei - de la extracţia de cărbune, petrol şi gaze şi până la transportul de energie şi distribuţia carburanţilor prin benzinării - este un sector care cumulează business-uri totale de 30 de miliarde de euro şi implică peste 110.000 de angajaţi.

"Anuarul de Energie" poate fi comandat online de pe http://www.zf.ro/anuare, la preţul de 50 de lei/exemplar.

Ziarul Financiar este liderul informaţiei de business din România - în cei 16 ani de existenţă s-a impus drept cea mai complexă şi puternică sursă de informare din acest segment, oferind ştiri, date, analize şi comentarii difuzate pe toate canalele consumate de comunitatea de business, de la print şi online, la mobile, video şi evenimente.

Brand de referinţă al pieţei de business, Ziarul Financiar este şi lider absolut al audienţelor din acest segment, ediţia online ZF.ro având peste 1,79 milioane de vizitatori unici în ianuarie 2015, potrivit datelor SATI. La rândul său, ediţia tipărită a publicaţiei conduce cu o audienţă extinsă de 488.000 de cititori, conform valului SNA CAPI iunie 2012 – mai 2014.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici