Prima pagină » Auto » Volvo şi-a schimbat sigla fără să facă tam-tam

Volvo şi-a schimbat sigla fără să facă tam-tam

Volvo şi-a schimbat sigla fără să facă tam-tam

Fără anunţuri de rebranding în stilul adoptat de alte mărci auto, precum Dacia sau Peugeot, Volvo şi-a schimbat sigla, actualizând-o ca urmare a celor mai recente tendinţe grafice.

Volvo a decis să-şi reîmprospăteze identitatea vizuală, optând pentru o nouă siglă, de această dată una simplă şi minimală comparativ cu cea anterioară, cu scopul de a transmite o nouă imagine, în pas cu vremurile.

Producătorului auto suedez, fondat în 1927 la Göteborg, are acum un rebranding plat, adică o simplificare a logo-ului care trece printr-o grafică 2D, la care se adaugă o omogenitate cromatică, în acest caz neagră.

Fontul scrisului Volvo rămâne neschimbat, deşi nu mai este încărcat cu banda albastră care caracteriza vechea grafică.