- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Avioanele Airbus ale Air France au o rată a accidentelor peste medie
Avioanele Airbus care aparţin companiei aeriene franceze Air France au o rată a accidentelor de patru ori mai mare decât media altor companii comerciale, potrivit unui raport obţinut de cotidianul german Der Spiegel.
Avioanele Airbus ale Air France au o rată a accidentelor peste medie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Prăbuşirea avionului Air France în Oceanul Atlantic la 1 iunie a provocat moartea a 288 de persoane şi a cauzat un dezastru pentru imaginea companiei franceze.
În plus, potrivit ziarului german, noi informaţii arată că flota de avioane Airbus ale companiei are o rată de pierdere a aeronavelor de 1,26 la un milion de zboruri, adică de patru ori mai mult decât media altor companii aeriene (0,3 pierderi la un milion de zboruri).
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
Un raport intern din 2006, obţinut de Der Spiegel, informează asupra unei culturi de siguranţă deficitare în legătură cu această companie. Potrivit raportului, companiei îi lipseşte "o vedere clară şi obiectivă a performanţei din domeniul siguranţei zborului".
Opt din zece accidente sau incidente ale Air France au fost provocate de factori umani, cum ar fi lipsa de atenţie, decizii eronate şi probleme în cooperarea dintre pilot şi copilot.
O analiză a incidentelor legate de modelele A330/340 a arătat că piloţii dau dovadă de "un anumit grad de încredere prea mare în ei înşişi sau chiar mărginire".
Air France a declarat însă că a corectat toate deficienţele, după ce a fost prezentat raportul în iunie 2006. Dar Jean-Cyril Spinetta, director al grupului Air France/KLM, a declarat, la o adunare a acţionarilor de săptămâna trecută, că firma are probleme cu siguranţa zborurilor. "Trebuie să aflăm cum a putut să se întâmple acest lucru", a spus el.
Trei avioane Airbus ale Air France s-au prăbuşit începând, începând din 1988, precum şi un al patrulea aparţinând Air Inter, o filială a companiei. Noile informaţii coincid cu o dezbatere în Franţa privind posibilitatea ca accidentul aviatic al aeronavei Airbus A330, care zbura de la Rio de Janeiro la Paris şi în care toate cele 288 de persoane aflate la bord au murit, să fi avut loc în urma unor acţiuni greşite ale piloţilor.
Într-un interviu pentru Le Figaro, directorul general al Air France Pierre-Henri Gourgeon a negat că piloţii ar fi intrat direct într-o furtună pentru că au vrut să economisească combustibil sau să evite o întârziere.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO