Concurs bizar lansat de Malaysia Airlines: Participanţii, rugaţi să spună ce îşi doresc să facă înainte să moară

Compania aeriană Malaysia Airlines a lansat un concurs în Australia şi Noua Zeelandă prin care îi invită pe cei care doresc să câştige un bilet de avion sau un iPad să îşi mărturisească "bucket list"-ul - lucrurile pe care vor să le facă înainte să moară.

Urmărește
1090 afișări
Imaginea articolului Concurs bizar lansat de Malaysia Airlines: Participanţii, rugaţi să spună ce îşi doresc să facă înainte să moară

Concurs bizar lansat de Malaysia Airlines: Participanţii, rugaţi să spună ce îşi doresc să facă înainte să moară (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

O strategie de marketing era de aşteptat din partea unei companii care mai încă de suferit din cauza tragediilor în care au fost implicate zborurile MH17 şi MH370, dar numele competiţiei este cel puţin bizar: "Ultimul meu bucket list", potrivit TIME.com.

Participanţii aveau de răspuns la întrebarea: "Ce şi unde ai vrea să tai de pe bucket list-ul tău?"

"Bucket list", potrivit definiţiei oferite de enciclopedia britanică Merriam-Webster, defineşte "o listă de lucruri pe care cineva nu le-a făcut dar pe care vrea să le facă înainte să moară".

Concursul, demarat în urmă cu patru zile, pare să fi fost retras, după cum arată şi link-ul original, însă un fişier cu regulamentul mai putea fi găsit aici în momentul publicării acestui articol.

O gafă asemănătoare a fost făcută în 2003 de Comitetul de Turism al din Hong Kong, care a avut o campanie ce le promitea potenţialilor vizitatori că "Hong Kong îţi va tăia răsuflarea". În acea perioadă, SRAS - sindromul respirator acut sever - provocase moartea a aproximativ 100 de oameni, în special în Hong Kong şi China.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici