Această catastrofă este una dintre cele mai grave produse vreodată în Spania. În 1944, o coliziune între un tren care asigura o legătură Madrid-Galicia şi o locomotivă s-a soldat cu sute de morţi. În 1972, 77 de persoane au fost murit în urma deraierii unui tren între Cadiz şi Sevilla (Andaluzia).
2010
– 12 octombrie: Ucraina – 45 de morţi în coliziunea dintre un tren şi un autocar, la Marganeţ (centru-est).
2006
– 23 ianuarie: Muntenegru – 47 de morţi şi peste 200 de răniţi în urma deraierii unui tren în apropiere de Podgoriţa (sud).
1998
– 3 iunie: Germania – 101 morţi şi 88 de răniţi la Eschede (nord) în urma deraierii unui InterCity Express (ICE) care asigura legătura între Munchen (sud) şi Hamburg (nord). Acesta a fost cel mai grav accident produs în Germania începând din 1945 (102 morţi în apropiere de Munchen).
1992
– 3 martie: Rusia – 41 de morţi şi 16 răniţi după ce expresul Riga-Moscova a lovit un tren de marfă în apropiere de Tver (nord-vest).
1989
– În cursul nopţii de 3 spre 4 iunie: Uniunea Sovietică – 645 de morţi, dintre care 181 de copii, într-o explozie de gaz urmată de un incendiu în gara Aşa-Ufa (1.200 de kilometri est de Moscova) în momentul intersectării a două trenuri.
1988
– 4 iunie: Uniunea Sovietică – Aproape 100 de morţi şi peste 200 de răniţi în explozia unor vagoane ce transportau explozivi, la Arzamas, oraş situat la 500 de kilometri est de Moscova.
– 27 iunie: Franţa – 56 de morţi şi tot atâţia răniţi la Paris în urma coliziunii a două trenuri în Gara Lyon.
1987
– 7 august: Uniunea Sovietică – 106 morţi în coliziunea dintre un tren de pasageri şi un convoi de marfă în Gara Kamenskaia, în apropiere de Rostov-pe-Don (sud-vestul Rusiei).
1986
– 6 noiembrie: Uniunea Sovietică – Aproximativ 40 de morţi în urma coliziunii dintre două trenuri de călători în apropiere de Gara Koristovka, la 200 de kilometri sud de Kiev (Ucraina).
1985
– 11 septembrie: Portugalia – Aproximativ 50 de morţi şi 145 de răniţi, potrivit unui bilanţ oficial, în coliziunea frontală a două trenuri în apropiere de Mangualde (80 de kilometri sud-est de Porto)
– 31 august: Franţa – 43 de morţi şi 37 de răniţi în deraierea unui tren urmată de o coliziune cu un alt tren la Argenton-sur-Creuse (Indre).
1980
– 19 august: Polonia – 69 de morţi în urma coliziunii a două trenuri în regiunea Torun (nord-vest de Varşovia).
1979
– 13 septembrie: Iugoslavia – 60 de morţi şi 116 răniţi în coliziuna expresului Belgrad-Skopje cu un tren de marfă.
1978
– 15 aprilie: Italia – 50 de morţi şi o sută de răniţi în coliziunea unui tren care asigura legătura între Lecce şi Milano cu rapidul Veneţia-Roma, la sud de Bologna (nord-est).
1975
– 8 iunie: Republica Federală Germania – 40 de morţi şi 108 de răniţi în urma unei ciocniri violente a două trenuri în Bavaria (sud-est).
1974
– 30 august: Iugoslavia – 153 de morţi în urma coliziunii a două trenuri în apropiere de Zagreb.
1972
– 16 iunie: Franţa – 108 morţi şi 111 răniţi în timpul prăbuşirii unui tunel peste două trenuri, la Vierzy (Aisne).