Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor

  • Echipa olimpică a Marii Britanii a semnat un contract de sponsorizare cu TikTok.
  • Platforma chineză de socializare va contribui la creşterea influenţei online a sportivilor britanici.
  • Regulile olimpice stricte privind publicitatea digitală vor fi relaxate pentru Jocurile din acest an de la Paris.
Urmărește
130 afișări
Imaginea articolului Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor

Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor

Acordul a fost anunţat luni, Team GB şi Paralympics GB declarând, citaţi de Reuters, că parteneriatul cu TikTok îi va ajuta pe sportivii lor să se conecteze cu noi categorii de public şi să îşi crească numărul de fani.

TikTok este o platformă video de formă scurtă pe care multe branduri o consideră esenţială pentru a ajunge la publicul tânăr.

Directorul comercial al echipei GB, Tim Ellerton, a declarat că a văzut ,,o oportunitate valoroasă de a introduce o nouă generaţie în magia Jocurilor Olimpice".

În cadrul acordului, TikTok va produce conţinut care îi va urmări pe olimpicii britanici la Paris, iar sportivii vor apărea, de asemenea, într-o campanie publicitară la televizor, pe panouri publicitare, în audio şi în postări plătite pe reţelele de socializare.

Parteneriatul vine în contextul în care Comitetul Internaţional Olimpic (CIO) intenţionează să relaxeze regulile care reglementează publicitatea online în timpul Jocurilor Olimpice din acest an, în cadrul unui "proiect pilot" cu Federaţia Mondială a Industriei Bunurilor Sportive.

Deşi nu au fost încă publicate îndrumări detaliate, proiectul urmează să ofere pentru prima dată mărcilor de îmbrăcăminte sportivă care nu sunt sponsori olimpici oficiali, dar care sponsorizează totuşi sportivi olimpici şi echipe naţionale, posibilitatea de a-şi face publicitate prin intermediul sportivilor lor pe reţelele sociale în timpul Jocurilor.

Conform regulilor CIO în forma actuală, ceea ce pot posta sportivii şi mărcile pe reţelele de socializare este foarte restricţionat - până la utilizarea unor termeni precum "Paris 2024" - pentru a da prioritate sponsorilor olimpici oficiali.

TikTok, deţinut de ByteDance, cu sediul în China, a fost interzis pe telefoanele guvernului britanic în luna martie a anului trecut, din motive de securitate. La momentul respectiv, TikTok a declarat că astfel de interdicţii ,,se bazează pe concepţii fundamentale greşite şi sunt determinate de o geopolitică mai largă".

Asociaţia Olimpică Britanică, care gestionează Team GB şi Jocurile Paralympics GB, este finanţată privat şi nu primeşte bani de la guvern.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici