- Home
- Externe
- BUCUREŞTI, (12.02.2024, 17:02)
- Rafael Hekman
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor
- Echipa olimpică a Marii Britanii a semnat un contract de sponsorizare cu TikTok.
- Platforma chineză de socializare va contribui la creşterea influenţei online a sportivilor britanici.
- Regulile olimpice stricte privind publicitatea digitală vor fi relaxate pentru Jocurile din acest an de la Paris.
Urmărește
130 afișări
Echipa olimpică a Marii Britanii, acord cu TikTok pentru a creşte numărul de fani ai sportivilor
Acordul a fost anunţat luni, Team GB şi Paralympics GB declarând, citaţi de Reuters, că parteneriatul cu TikTok îi va ajuta pe sportivii lor să se conecteze cu noi categorii de public şi să îşi crească numărul de fani.
TikTok este o platformă video de formă scurtă pe care multe branduri o consideră esenţială pentru a ajunge la publicul tânăr.
Directorul comercial al echipei GB, Tim Ellerton, a declarat că a văzut ,,o oportunitate valoroasă de a introduce o nouă generaţie în magia Jocurilor Olimpice".
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Urnele încep să se închidă în mai multe state, vin primele rezultate. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Netanyahu plănuieşte să-i concedieze şi pe şefii IDF şi Shin Bet - surse
-
Noul ministru al Apărării din Israel are origini româneşti. Cine este Israel Katz
-
Protestatarii încep să se adune la Ierusalim şi Tel Aviv după ce Gallant a fost demis
În cadrul acordului, TikTok va produce conţinut care îi va urmări pe olimpicii britanici la Paris, iar sportivii vor apărea, de asemenea, într-o campanie publicitară la televizor, pe panouri publicitare, în audio şi în postări plătite pe reţelele de socializare.
Parteneriatul vine în contextul în care Comitetul Internaţional Olimpic (CIO) intenţionează să relaxeze regulile care reglementează publicitatea online în timpul Jocurilor Olimpice din acest an, în cadrul unui "proiect pilot" cu Federaţia Mondială a Industriei Bunurilor Sportive.
Deşi nu au fost încă publicate îndrumări detaliate, proiectul urmează să ofere pentru prima dată mărcilor de îmbrăcăminte sportivă care nu sunt sponsori olimpici oficiali, dar care sponsorizează totuşi sportivi olimpici şi echipe naţionale, posibilitatea de a-şi face publicitate prin intermediul sportivilor lor pe reţelele sociale în timpul Jocurilor.
Conform regulilor CIO în forma actuală, ceea ce pot posta sportivii şi mărcile pe reţelele de socializare este foarte restricţionat - până la utilizarea unor termeni precum "Paris 2024" - pentru a da prioritate sponsorilor olimpici oficiali.
TikTok, deţinut de ByteDance, cu sediul în China, a fost interzis pe telefoanele guvernului britanic în luna martie a anului trecut, din motive de securitate. La momentul respectiv, TikTok a declarat că astfel de interdicţii ,,se bazează pe concepţii fundamentale greşite şi sunt determinate de o geopolitică mai largă".
Asociaţia Olimpică Britanică, care gestionează Team GB şi Jocurile Paralympics GB, este finanţată privat şi nu primeşte bani de la guvern.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Greșesc sau nu sondajele americane? Care sunt cele 3 scenarii în care ar putea câștiga Kamala Harris alegerile din SUA
Citește pe www.zf.ro: Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Rezultatele din șapte state swing vor decide Președintele SUA. Republicanii susțin că Trump va lua Pennsylvania, care are cele mai multe voturi electorale
Dezastru în industria auto: Producătorul german de piese auto Schaeffler a anunţat că dă afară 4.700 de persoane. În septembrie, gigantul german a trimis înştiinţări de şomaj tehnic angajaţilor de la fabrica din Braşov
Se adună nori de criză. Un uriaş magazin din China, pe care unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume a vrut să îl umple ochi cu haine, genţi şi pantofi de milioane de euro, acum stă gol şi abandonat. Să fie acesta primul semn că şi în buzunarele bogaţilor a început să bată vântul?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce s-a ales de averea Ronei Hartner. Motivul pentru care fiica ei nu a primit o moștenire prea mare
CANCAN.RO
„Eu sunt Ilinca”. Soția lui George Simion anunță o surpriză editorială în podcast-ul lui Codin Maticiuc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe