- Home
- Externe
- LONDRA, (29.03.2019, 11:44)
- Mihai Draghici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Financial Times: Noile reglementări stricte ale Facebook privind publicitatea de tip politic, criticate DUR de partidele din UE
Noile reglementări stricte ale Facebook privind publicitatea de tip politic au fost criticate dur de partidele europene, care acuză că măsurile vor submina campania electorală europarlamentară, informează cotidianul Financial Times.
Urmărește
649 afișări
Noile reglementări stricte ale Facebook privind publicitatea de tip politic, criticate DUR de partidele din UE
Parlamentul European, alături de partide liberale şi de centru-stânga au acuzat compania online din Statele Unite că ar crea bariere care vor împiedica formaţiunile politice paneuropene să posteze reclame cu caracter politic în cele 28 de ţări membre ale Uniunii Europene.
Facebook a dezvăluit joi noi reglementări menite să contracareze interferenţele străine în campania premergătoare scrutinului pentru desemnarea membrilor Parlamentului European. Orice persoană, partid ori organizaţie care ar vrea să utilizeze reţeaua de socializare online pentru publicitate politică va trebui să fie înregistrată în ţara în care vor fi difuzate reclamele electorale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Cum ar fi arătat pacea în termenii Moscovei? Documente scurse dezvăluie cerinţele Proiectului de Pace al Rusiei din 2022
-
Culmea tupeului: Rusia acuză Occidentul de imixtiune în alegerile din Republica Moldova
-
Nelu Tătaru a fost plasat sub control judiciar pentru luare de mită
În acest context, spre exemplu, un spot publicitar electoral al Parlamentului European prin care alegătorii sunt îndemnaţi să meargă la vot nu poate fi postat la nivel european dacă instituţia nu are o persoană înregistrată în fiecare ţară.
Partidele europene au solicitat companiei Facebook să anuleze restricţiile, argumentând că acestea vor bloca acţiunile de campanie electorală paneuropene, forţându-le să angajeze firme de publicitate în fiecare stat membru.
"Limitarea campaniilor la o singură ţară este total opusul a ceea ce vrem într-o democraţie europeană. Se distruge ideea democraţiei europene", a declarat Guy Verhofstadt, liderul european al Alianţei Liberalilor şi Democraţilor pentru Europa (ALDE).
Verhofstadt a precizat că, deşi regulile Facebook sunt o încercare bine-intenţionată de a proteja alegerile de atacuri cu scopul dezinformării din afara UE, "hackerii ruşi vor găsi o modalitate de a se înregistra în fiecare stat şi a genera dezinformare".
"Iniţiativele paneuropene pe Facebook trebuie să fie posibile în continuare", a insistat Guy Verhofstadt.
Richard Allan, vicepreşedintele Facebook responsabil de Politici publice, a declarat că reţeaua de socializare online a avut de facut o alegere "dificilă" între garantarea integrităţii electorale prin blocarea ingerinţelor externe şi permiterea acţiunilor de campanie electorală la nivel european.
În final, Facebook a optat pentru impunerea unor restricţii ce includ înregistrarea utilizatorilor la nivel naţional, dat fiind că nu există reglementări paneuropene privind campaniile electorale, a explicat Richard Allan.
"A permite oricui să se înregistreze şi să lanseze acţiuni de campanie electorală generează riscuri. Legile electorale în Europa sunt de tip naţional. Deci, nu există nicio modalitate ca o autoritate de reglementare din Belgia să ia decizii pentru Suedia dacă cineva încalcă legislaţia belgiană", a argumentat reprezentantul Facebook, precizând că firma americană a refuzat solicitările de a excepta instituţiile UE de la aplicarea noilor reglementări.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Financial Times: Autorităţile române au intensificat măsurile împotriva lui Kovesi ceea ce i-ar putea afecta şansele de preluare a funcţiei de procuror-şef european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Gigi Becali și-a băgat ginerele în anchetă după dezvăluirile din CANCAN! Milionarul i-a întocmit rechizitoriul monden lui Mincu și…
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe