Prima pagină » Știri externe » Microsoft „investighează problema” după ce utilizatorii au raportat probleme cu Outlook şi Teams

Microsoft „investighează problema” după ce utilizatorii au raportat probleme cu Outlook şi Teams

Microsoft a declarat că „investighează o problemă” după ce mai mulţi utilizatori au raportat probleme cu Outlook şi Teams, relatează Sky News.
Microsoft „investighează problema” după ce utilizatorii au raportat probleme cu Outlook şi Teams

Într-o postare pe platforma X, Microsoft 365 Status a declarat: „Investigăm o problemă care afectează utilizatorii care încearcă să acceseze Exchange Online sau funcţionalitatea din calendarul Microsoft Teams”.

Microsoft Exchange Online este o platformă destinată comunicării de afaceri care dispune de un server de e-mail şi aplicaţii cloud pentru e-mail, contacte şi calendare.

Down Detector, un site web care urmăreşte întreruperile, a declarat că problemele au început luni dimineaţă, în jurul orei 8.00. Acesta a declarat că 87% dintre problemele raportate au implicat aplicaţia de e-mail Outlook.

Utilizatorii din Marea Britanie şi Europa au apelat la reţelele de socializare pentru a raporta că au probleme în accesarea platformei. „Când trebuie să verifici un e-mail important, dar #outlook decide să nu funcţioneze…”, a scris un utilizator.

Microsoft a direcţionat utilizatorii afectaţi către centrul său de administrare, o pagină care este destinată persoanelor care au acces la reţelele de afaceri şi altor profesionişti care gestionează reţele IT. Pagina necesită o autentificare.