- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Milioane de oameni asaltează magazinele americane, pentru chilipirurile din "vinerea neagră" - FOTO
Milioane de oameni asaltează magazinele din SUA pentru a profita de ofertele din "vinerea neagră" care marchează debutul sezonului cumpărăturilor de sărbători, dar câştigurile retailerilor ar putea să nu fie prea consistente, în condiţiile în care americanii afectaţi de criză vânează chilipiruri.
Milioane de oameni asaltează magazinele americane, pentru chilipirurile din "vinerea neagră" (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Cumpărătorii sunt interesaţi de ofertele pentru televizoare cu ecrane mari, jocuri video şi jucării, dar grijile legate de bunăstarea lor economică sugerează ce se vor abţine de la alte cheltuieli.
Unele magazine, precum Walmart, Old Navy, parte a grupului Gap, şi Kmart, deţinut de Sears Holding, au devansat orele de deschidere a magazinelor în noaptea de Thanksgiving (Ziua Recunoştinţei), în speranţa să aibă un avantaj în cea mai aglomerată zi a anului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
"Vinerea neagră" a fost cea mai aglomerată zi a anului în privinţa traficului în magazine, dar asta nu înseamnă că vânzările vor creşte masiv la nivelul sezonului.
În 2008 şi 2009, în pofida vânzărilor mari de după Ziua Recunoştinţei, vânzările totale din perioada sărbătorilor au scăzut din cauza recesiunii.
Federaţia Naţională de Retail anticipează ca în acest weekend 152 de milioane de oameni să facă cumpărături, în creştere cu 10,1% faţă de anul trecut.
Totuşi, federaţia anticipează un avans al vânzărilor în perioada noiembrie-decembrie cu doar 2,8%, după o creştere de 5,2% în 2010.
Cei mai mari câştigători ai acestui sezon ar putea fi magazinele de lux, precum Saks, şi magazinele cu produse ieftine, de genul "totul la un dolar".
Retailerii de pe segmentul de mijloc al pieţei vor avea probleme în atragerea clienţilor.
Devansarea orei de deschidere pare să fi funcţionat, judecând după cozile lungi din faţa unor magazine precum Toys R Us, Best Buy, Walmart şi Target.
La Toys R Us, la o oră după deschidere, în faţa intrării mai erau încă la coadă circa 300 de persoane.
Directorii din retail şi analiştii se aşteaptă însă o concurenţă mai mare n acest sezon, decât în 2010, în condiţiile în care şomajul din SUA se menţine la 9%, iar criza datoriilor din Europa afectează bursele şi încrederea consumatorilor.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36