Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să voteze

  • Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să participe la alegeri.
  • Campania a fost lansată de un brand de modă.
  • Votul reprezintă cel mai important aspect al democraţiei, este mesajul campaniei.
Urmărește
762 afișări
Imaginea articolului Monica Lewinsky a devenit imaginea unei campanii prin care americanii sunt îndemnaţi să voteze

Sursa foto: X

Monica Lewinsky a fost aleasă de casa de modă pentru femei Reformation pentru a conduce campania, potrivit BBC. Aceasta se numeşte „You’ve Got the Power” şi a fost lansată în parteneriat cu Vote.org.

„Este un an electoral foarte important şi încrederea în instituţiile mari este destul de scăzută”, scrie pe site-ul campaniei.

„Dacă nu vrei să te plângi în următorii patru ani, trebuie să ieşi şi să votezi”, a transmis Monica Lewinsky.

Ea a devenit cunoscută în anii 90 după ce a avut o aventură cu preşedintele SUA, Bill Clinton. Atunci avea 22 de ani şi era stagiară la Casa Albă. Iniţial, preşedintele a negat relaţia. Ulterior, Clinton a vorbit despre un „contact fizic intim nepotrivit”.

Monica Lewinsky a reapărut în atenţia publicului în 2014 şi a devenit activistă, militând în special împotriva hărţuirii cibernetice.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici