O familie indoneziană de 10 persoane a ratat avionul AirAsia dispărut pentru că a întârziat la aeroport

Publicat: 29 12. 2014, 12:11
Actualizat: 31 03. 2020, 10:06

Christianawati, în vârstă de 36 de ani, a povestit că zece membri ai familiei sale, printre care mama şi fratele său mai mic, au mers la aeroportul din Surabaya, în estul insulei indoneziene Java, pentru a lua avionul care decola la ora locală 5.30. Ei mergeau în Singapore să sărbătorească Anul Nou.

Cei şase adulţi rezervaseră iniţial bilete la zborul de la ora locală 7.30, dar AirAsia i-a transferat la cursa de la ora 5.30. „Ne-au trimis un mesaj şi ne-au sunat pe 15 şi 16 decembrie pentru a ne informa că orarul zborului nostru s-a schimbat, dar am pierdut aceste apeluri”, a adăugat Christianawati.

„Prin urmare, am ajuns la aeroport pentru a lua cursa de la ora 7.30, dar ni s-a spus că orarul zborului nostru a fost mutat la ora 5.30 şi că am întârziat. Desigur, am fost furioşi”, a povestit ea.

„În momentul în care noile bilete erau pe cale să fie emise, am aflat că avionul care plecase mai devreme se prăbuşise, iar atunci ne-am anulat imediat zborul”, a adăugat ea.

„Am fost şocată de această veste şi am plâns. Poate că a fost voinţa Lui Dumnezeu ca eu şi familia mea să nu fim în avion. A fost o binecuvântare”, a precizat aceasta.

Acum, Christianawati şi familia sa se gândesc să schimbe compania aeriană pentru următoarele călătorii. „Mergem în Singapore de două ori pe an şi întotdeauna cu AirAsia. Dar acum încrederea noastră în AirAsia este mică şi pur şi simplu vom merge cu Garuda Indonesia”.