Obama a investit milioane de dolari în spaţii TV în prime time

Candidatul democrat la preşedinţia Statelor Unite, Barack Obama, a investit mai multe milioane de dolari în plasarea unui spot electoral de 30 de minute în prime time la mai multe televiziuni, pe 27 octombrie, cu mai puţin de o săptămână înainte de ziua alegerilor, informează Brand Republic.

Urmărește
26 afișări
Imaginea articolului Obama a investit milioane de dolari în spaţii TV în prime time

Obama a investit milioane de dolari în spaţii TV în prime time (Imagine: Mediafax/AFP)

Echipa de campanie a senatorului Obama a semnat, de asemenea, mai multe contracte, pentru difuzarea unor programe despre candidatura sa în reţelele de televiziune CBS, NBC şi ia în considerare parteneriate asemănătoare cu ABC şi Fox.

Valoarea contractelor nu a fost făcută publică, însă specialiştii din industria media estimează că achiziţia tuturor spaţiilor publicitare în slotul orar 20.00-20.30, într-o seară de miercuri, la o singură reţea de televiziune, valorează circa un milion de dolari.

Această iniţiativă ilustrează puterea de cumpărare şi flexibilitatea campaniei lui Obama, care nu a solicitat finanţare de la buget deoarece acest lucru l-ar fi obligat pe candidatul democrat să facă cheltuieli în limita sumei primite. Cu toate acestea, Obama a reuşit să strângă sume considerabile cu ajutorul internetului, el colectând numai în august, din donaţii online, peste 67 de milioane de dolari.

Pe de altă parte, republicanul John McCain care a optat pentru finanţarea campaniei de la bugetul de stat, primind suma de 84 milioane de dolari. Din acest motiv, el a avut probleme în a egala campania mediatică derulată de senatorul democrat.

Iniţiativa lui Obama de a achiziţiona 30 de minute de spaţiu publicitar este destul de neobişnuit pentru candidaţii la Casa Albă. Cu toate acestea, a mai existat un candidat care a adoptat această tactică, în 1992. La momentul respectiv, Ross Perot a folosit spaţiul publicitar achiziţionat pentru a-şi detalia promisiunile electorale în faţa unei audienţe de 16,5 milioane de persoane.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici