- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Obama a investit milioane de dolari în spaţii TV în prime time
Candidatul democrat la preşedinţia Statelor Unite, Barack Obama, a investit mai multe milioane de dolari în plasarea unui spot electoral de 30 de minute în prime time la mai multe televiziuni, pe 27 octombrie, cu mai puţin de o săptămână înainte de ziua alegerilor, informează Brand Republic.
Obama a investit milioane de dolari în spaţii TV în prime time (Imagine: Mediafax/AFP)
Echipa de campanie a senatorului Obama a semnat, de asemenea, mai multe contracte, pentru difuzarea unor programe despre candidatura sa în reţelele de televiziune CBS, NBC şi ia în considerare parteneriate asemănătoare cu ABC şi Fox.
Valoarea contractelor nu a fost făcută publică, însă specialiştii din industria media estimează că achiziţia tuturor spaţiilor publicitare în slotul orar 20.00-20.30, într-o seară de miercuri, la o singură reţea de televiziune, valorează circa un milion de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Ai putere absolută. Se numește vot. Mandatează-l pe cel care merită!
-
Mureş: Scurgeri de benzină dintr-un vagon-cisternă / Mai multe locuinţe din zona gării Albeşti au fost evacuate / Traficul rutier în zonă a fost oprit
-
Guvernul pregăteşte eliminarea plafonării tarifelor la energie electrică şi gaze
-
Cum îmbunătăţeşte abţinerea de la alcool somnul şi sănătatea
Această iniţiativă ilustrează puterea de cumpărare şi flexibilitatea campaniei lui Obama, care nu a solicitat finanţare de la buget deoarece acest lucru l-ar fi obligat pe candidatul democrat să facă cheltuieli în limita sumei primite. Cu toate acestea, Obama a reuşit să strângă sume considerabile cu ajutorul internetului, el colectând numai în august, din donaţii online, peste 67 de milioane de dolari.
Pe de altă parte, republicanul John McCain care a optat pentru finanţarea campaniei de la bugetul de stat, primind suma de 84 milioane de dolari. Din acest motiv, el a avut probleme în a egala campania mediatică derulată de senatorul democrat.
Iniţiativa lui Obama de a achiziţiona 30 de minute de spaţiu publicitar este destul de neobişnuit pentru candidaţii la Casa Albă. Cu toate acestea, a mai existat un candidat care a adoptat această tactică, în 1992. La momentul respectiv, Ross Perot a folosit spaţiul publicitar achiziţionat pentru a-şi detalia promisiunile electorale în faţa unei audienţe de 16,5 milioane de persoane.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO