- Home
- Externe
- (25.04.2020, 19:23)
- Alexandru Gologan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Oraşele europene reduc numărul maşinilor după pandemia de coronavirus
- Milano, unul dintre centrele urbane cele mai lovite de coronavirus, regândeşte strategia de transport
- Oraşele lucrează la strategii pentru a permite revenirea în siguranţă la viaţa normală
- Răspunsul lor ar putea furniza un plan internaţional pentru marea redeschidere
Urmărește
1622 afișări
Oraşele europene reduc numărul maşinilor după pandemia de coronavirus
Italia pare să fi atins vârful mortalităţii, cel puţin pentru primul val de Covid-19. Acum liderii din Milano şi alte centre urbane majore se uită la modul în care oamenii ar putea relua activitatea, socializarea şi părăsirea locuinţelor, deoarece pericolul infectării cu noul virus rămâne încă activ.
Cei care conduc oraşele italiene au ajuns la concluzia că obiceiurile de tranzit vor trebui schimbate. Mijloacele publice de transport în comun riscă să devină puncte fierbinţi pentru transmitere dacă sunt prea aglomerate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
În consecinţă, primarul din Milano, Beppe Sala, a declarat că oraşul intenţionează să îşi menţină capacitatea sistemului de metrou la mai puţin de două treimi din activitatea sa pre-pandemică. În locul celor 1,4 milioane de călători pe care i-a văzut zilnic, înainte de pandemie, va susţine o capacitate maximă de 400.000.
Pentru a menţine distanţa socială, autobuzele şi metroul vor avea marcate semne distinctive unde călătorii sunt obligaţi să aştepte. Dacă sistemul de transport public va depăşi numărul de pasageri iar acest lucru va face imposibil de respectat nivelul de distanţare impus, intrările în staţii vor fi închise temporar până la reducerea congestiei. Cei care pot lucra de acasă vor avea o anumită flexibilitate în rutina lor şi nu vor depinde de mijloacele de transport.
Milano se alătură mai multor oraşe din Europa care utilizează criza generată de coronavirus în scopul de a reevalua relaţia cu automobilele. Există o coorelaţie între poluarea aerului şi rata ridicată a mortalităţii cauzate de Covid-19. Nordul Italiei suferă la capitolul calităţii aerului. Oraşele care se confruntă cu boala sunt reticente în privinţa utilizării unor mijloace de transport care pun în pericol sănătatea din cauza poluării aerului.
Drept urmare, centrul oraşului va fi remodelat şi adaptat pentru pietoni şi biciclete. Maşinile vor avea permisiunea să intre cu o viteză limitată la 30 km/h.
Scopul este de a face traficul fluid în timp ce pietonii se pot deplasa în siguranţă.
Alte oraşe europene au luat măsuri similare. În Roma cetăţenii sunt încurajaţi să se deplaseze activ iar în Berlin benzile pentru biciclete se vor lăţi. Bruxelles-ul a mers mai departe şi a transformat centrul oraşului în zonă cu acces prioritar pentru pietoni şi biciclişti. Maşinile nu pot depăşi 20 km/h şi sunt obligate să acorde prioritate celor care se deplasează pe jos sau pe bicicletă. În Paris o întreagă reţea programată pentru ciclişti este în plină desfăşurare în defavoarea autoturismelor.
Nu este clar încă dacă aceste măsuri se vor menţine odată ce ameninţarea noului virus va înceta, dar rămân alternative inovative de răspuns pentru actuala criză.
Sursa foto: profimedia
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: "Semafoare" la toalete, care avertizează angajaţii privind distanţarea socială, sunt o nouă normalitate în Italia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36