- Home
- Externe
- (25.04.2020, 19:23)
- Alexandru Gologan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Oraşele europene reduc numărul maşinilor după pandemia de coronavirus
- Milano, unul dintre centrele urbane cele mai lovite de coronavirus, regândeşte strategia de transport
- Oraşele lucrează la strategii pentru a permite revenirea în siguranţă la viaţa normală
- Răspunsul lor ar putea furniza un plan internaţional pentru marea redeschidere
Urmărește
1622 afișări
Oraşele europene reduc numărul maşinilor după pandemia de coronavirus
Italia pare să fi atins vârful mortalităţii, cel puţin pentru primul val de Covid-19. Acum liderii din Milano şi alte centre urbane majore se uită la modul în care oamenii ar putea relua activitatea, socializarea şi părăsirea locuinţelor, deoarece pericolul infectării cu noul virus rămâne încă activ.
Cei care conduc oraşele italiene au ajuns la concluzia că obiceiurile de tranzit vor trebui schimbate. Mijloacele publice de transport în comun riscă să devină puncte fierbinţi pentru transmitere dacă sunt prea aglomerate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Rusia a distrus viitorul Ucrainei. Câţi micuţi a ucis războiul început pe 24 februarie 2022
-
PNL s-a retras de la audierea Roxanei Mînzatu în Parlament
-
Acest lucru l-ar putea îngenunchea cu adevărat pe Putin. Veniturile guvernului din petrol s-au prăbuşit: scădere cu 29%
În consecinţă, primarul din Milano, Beppe Sala, a declarat că oraşul intenţionează să îşi menţină capacitatea sistemului de metrou la mai puţin de două treimi din activitatea sa pre-pandemică. În locul celor 1,4 milioane de călători pe care i-a văzut zilnic, înainte de pandemie, va susţine o capacitate maximă de 400.000.
Pentru a menţine distanţa socială, autobuzele şi metroul vor avea marcate semne distinctive unde călătorii sunt obligaţi să aştepte. Dacă sistemul de transport public va depăşi numărul de pasageri iar acest lucru va face imposibil de respectat nivelul de distanţare impus, intrările în staţii vor fi închise temporar până la reducerea congestiei. Cei care pot lucra de acasă vor avea o anumită flexibilitate în rutina lor şi nu vor depinde de mijloacele de transport.
Milano se alătură mai multor oraşe din Europa care utilizează criza generată de coronavirus în scopul de a reevalua relaţia cu automobilele. Există o coorelaţie între poluarea aerului şi rata ridicată a mortalităţii cauzate de Covid-19. Nordul Italiei suferă la capitolul calităţii aerului. Oraşele care se confruntă cu boala sunt reticente în privinţa utilizării unor mijloace de transport care pun în pericol sănătatea din cauza poluării aerului.
Drept urmare, centrul oraşului va fi remodelat şi adaptat pentru pietoni şi biciclete. Maşinile vor avea permisiunea să intre cu o viteză limitată la 30 km/h.
Scopul este de a face traficul fluid în timp ce pietonii se pot deplasa în siguranţă.
Alte oraşe europene au luat măsuri similare. În Roma cetăţenii sunt încurajaţi să se deplaseze activ iar în Berlin benzile pentru biciclete se vor lăţi. Bruxelles-ul a mers mai departe şi a transformat centrul oraşului în zonă cu acces prioritar pentru pietoni şi biciclişti. Maşinile nu pot depăşi 20 km/h şi sunt obligate să acorde prioritate celor care se deplasează pe jos sau pe bicicletă. În Paris o întreagă reţea programată pentru ciclişti este în plină desfăşurare în defavoarea autoturismelor.
Nu este clar încă dacă aceste măsuri se vor menţine odată ce ameninţarea noului virus va înceta, dar rămân alternative inovative de răspuns pentru actuala criză.
Sursa foto: profimedia
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Ce ar însemna o președinție Trump pentru războaiele globale și securitatea europeană? Ucraina și Israel sunt principalele subiecte
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: "Semafoare" la toalete, care avertizează angajaţii privind distanţarea socială, sunt o nouă normalitate în Italia
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FBI, ODNI și CISA au emis un avertisment comun despre operațiunile Rusiei menite să submineze încrederea în alegerile americane
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Se adună nori de criză. Un uriaş magazin din China, pe care unul dintre cei mai bogaţi oameni din lume a vrut să îl umple ochi cu haine, genţi şi pantofi de milioane de euro, acum stă gol şi abandonat. Să fie acesta primul semn că şi în buzunarele bogaţilor a început să bată vântul?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce s-a descoperit la autopsia femeii care a murit în fața spitalului din Slatina. Rudele acuză medicii de malpraxis
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe