Lumea, aşa cum o ştiai, dispare. McDonald’s, Coca-Cola, Audi, Kappa şi Volkswagen şi-au schimbat siglele ca să susţină izolarea
McDonald’s, Audi şi Volkswagen sunt printre primele branduri care au creat versiuni de „distanţare socială” ale logo-urilor lor. Termenul de “distanţare socială” a devenit popular din cauza răspândirii coronavirusului în întreaga lume. Oamenii sunt sfătuiţi de guverne să se stea la aproximativ 6 metri unul de celălalt pentru a reduce riscul de a se contamina cu virusul potenţial mortal.
Săptămâna trecută, McDonald’s din Brazilia a despărţit celebrele arcade aurii într-o imagine care a fost postată pe pagina lor de Facebook. McDonald’s a fost nevoit să închidă toate magazinele din Marea Britanie şi din SUA ca răspuns la pandemia de coronavirus.
Brandul auto Audi a lansat un videoclip care prezintă logo-ul său cu cele patru inele separate, în timp ce îi roagă pe clienţii săi să păstreze distanţa.
În mod similar, Volkswagen, a cărei companie-mamă deţine Audi, a promovat un videoclip similar, în care au separat V şi W în logo-ul lor.
Şi Coca-Cola rulează în prezent un anunţ în Times Square din New York, loc care este acum pustiu, care evidenţiază spaţiul dintre fiecare literă a logo-ului său. Este însoţit de sloganul: „Să rămâi la distanţă e cel mai bun mod de a rămâne aproape”.
Marca de îmbrăcăminte sport Nike nu şi-a modificat sigla, dar a lansat o campanie de socializare cu mesajul: „Dacă ai visat vreodată să joci pentru milioane de oameni din întreaga lume, acum este şansa ta. Joacă înăuntru, joacă pentru lume!”
Iar brand-ul de echipamente sport Kappa a pus un spaţiu între cei doi oameni care, în logo-ul original, stau spate în spate.