„Booking.com B.V. a condus practici comerciale neloiale prin reclame înşelătoare care pretind anularea gratuită pentru unele spaţii de cazare, precum şi prin exercitatea unei presiuni psihologice agresive pentru a facilita rezervările mai rapide”, a transmis Consiliul Concurenţei din Ungraia, GVH, potrivit Reuters.
Un reprezentant al Booking.com a transmis că decizia Consiliului Concurenţei din Ungaria este una „dezamăgitoare”.
„Totul de pe site-ul nostru, inclusiv cum arătăm preţurile şi politicile de plată, la fel ca disponibilitatea şi popularitatea unor anumite proprietăţi, pe lângă alte funcţii relevante pentru experinţa de rezervare a clientului, sunt menite să fie în ajutorul clienţilor”, a adăugat reprezentantul platformei.
Autorităţile din Ungaria au spus că opţiunea de anulare gratuită era valabilă doar pentru o gamă limitată de rezervări, iar clienţii au fost taxaţi şi pentru o opţiune premium a Booking.com.
Foto: Profimedia