- Home
- Externe
- (04.04.2019, 11:57)
- Ioana Scholler
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Prăbuşirea avionului Ethiopian Airlines: A fost identificată una dintre posibilele cauze ale dezastrului aviatic/ Piloţii, exoneraţi de acuzaţii: Au urmat procedurile recomandate
Avionul Boeing 737 Max prăbuşit în Etiopia, în urma căruia au murit 157 de persoane luna trecută, a avut un senzor deteriorat la decolare de un obiect străin sau o pasăre, relatează ABC News.
Urmărește
9735 afișări
Prăbuşirea avionului Ethiopian Airlines: A fost identificată una dintre posibilele cauze ale dezastrului aviatic
Senzorul deteriorat a declanşat date incorecte şi a determinat piloţii să oprească software-ul sistemului automat, cunoscut sub numele de MCAS. Totuşi, sistemul s-ar fi declanşat singur, astfel împingând avionul în jos, declară surse implicate în investigaţie pentru ABC News.
Piloţii ar fi încercat să ridice manual avionul, dar nu au reuşit să recapete controlul, în cele din urmă rezultând în prăbuşirea aeronavei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
WSJ: Rusia este suspectată de trimiterea de dispozitive incendiare în avioanele care aveau destinaţia SUA şi Canada
-
Greva de la Boeing, încheiată cu o victorie uriaşă pentru angajaţi
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
Nu a fost clar iniţial dacă echipajul a repornit în mod intenţionat sistemul MCAS, care a fost proiectat să împingă nasul avionului 737 MAX în jos în cazul în care avionul intră în picaj. Sistemul este suspectat de producerea celor două accidente recente ale avioanelor Boeing 737 Max 8.
O persoană cu cunoştinţe despre aeronavă a spus că sistemul nu se poate reactiva, decât dacă este solicitat de piloţi. O posibilitate este ca echipajul să fi reactivat MCAS în încercarea de a reduce forţele pe coloana de comandă sau pentru că nu au reuşit să reducă picajul avionului în mod manual.
Boeing a avertizat împotriva speculaţiilor înainte de un raport preliminar, în timp ce anchetatorii etiopieni nu au putut fi contactaţi pentru comentarii.
Software-ul sistemului automat al companiei Boeing se află în centrul anchetelor cu privire la prăbuşirea aeronavei Ethiopian Airlines de luna trecută şi a unui accident al companiei Lion Air, petrecut în Indonezia în luna octombrie.
Compania Ethiopian Airlines urmează să publice joi primul raport despre prăbuşire.
Echipajul aeronavei Ethiopian Airlines a urmat procedurile recomandate înaintea prăbuşirii
Piloţii aeronavei Boeing 737 MAX prăbuşită în Etiopia au urmat procedurile recomandate de compania Boeing, conform primului raport oficial emis de autorităţi în urma accidentului aerian în urma căruia au murit 157 de persoane, relatează BBC.
În pofida eforturilor depuse, piloţii „nu au fost capabili să controleze aeronava”, a declarat Dagmawit Moges, ministrul Transporturilor din Etiopia.
Zborul ET302 s-a prăbuşit la şase minute de la decolarea de pe aeroportul din Addis Ababa.
„Echipajul a făcut în mod repetat toate procedurile puse la dispoziţie de producător, dar nu au fost capabili să controleze aeronava”, a declarat Moges în cadrul unei conferinţe în Addis Ababa.
Într-un comunicat emis de Ethiopian Airlines, directorul executiv Tewolde Gebre Mariam a transmis că este „foarte mândru de nivelul ridicat de profesionalism al piloţilor”.
„Este păcat că nu au reuşit să redreseze aeronava din picaj”, se menţionează în comunicat.
Dezastrul aviatic petrecut în Etiopia este al doilea incident din ultimele patru luni în care este implicată o astfel de aeronavă. În octombrie 2018, un avion al companiei Lion Air s-a prăbuşit în mare, în apropierea capitalei indoneziene Jakarta. La bord se aflau 189 de persoane şi nu a existat niciun supravieţuitor.
Compania Boeing a anunţat pe 13 martie suspendarea zborurilor avioanelor 737 Max în întreaga lume, după deciziile similare luate de Uniunea Europeană şi Statele Unite.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Liderul opoziţiei din Marea Britanie, concluzie pesimistă: Theresa May nu a făcut progrese semnificative în ceea ce priveşte Brexit
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Ce a pățit Marian Godina în timpul unei percheziții. Ce obiect a găsit pe noptiera suspectului peste care a intrat în casă
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe