ROMANIANS ADOPT REMAINIANS. Provocarea Gândul după votul care schimbă Europa aşa cum o ştim
Imaginează-ţi că într-o dimineaţă viaţa ta ar fi dată peste cap, că ai rămas singur, iar cei care ţi-au fost alături până atunci nu mai există. Nu este doar un exerciţiu, ci şi o realitate. Li s-a întâmplat celor 16 milioane de britanici care au votat „REMAIN”, însă nu a fost suficient, scrie Gândul.
ROMANIANS ADOPT REMAINIANS. Provocarea Gândul după votul care schimbă Europa aşa cum o ştim
Alţi 17 milioane au ales să părăsească Uniunea Europeană, Marea Britanie devenind prima ţară care ar părăsi Blocul Comunitar, în cele şase decenii de la înfiinţarea sa. O decizie care a fost alimentată de retorica extremistă a aceloraşi politicieni care i-au prezentat pe românii din Regatul Unit ca pe un pericol uriaş. În urmă cu trei ani le-am răspuns şi le-am demontat punct cu punct discursul, prin campania „Why don`t you come over?”, notează Gândul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Este în interesul TĂU ca Guvernul României să fie format din manageri independenți de partide, consacrați în companii private și corporații? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Bursă. Statul român ia în considerare posibilitatea de a reveni ca acţionar majoritar al grupului Electrica
-
Vicepremierul Poloniei anunţă că a identificat un grup rus care ar fi urmărit să influenţeze alegerile prezidenţiale
Astăzi, într-un moment dificil pentru Europa, Gândul şi GMP Advertising/Webstyler vă provoacă la un exerciţiu de solidaritate şi vă invită să vă arătaţi susţinerea, adoptându-i simbolic pe britanicii care au votat „REMAIN” la referendum. În doar trei cuvinte: ROMANIANS ADOPT REMAINIANS.
Pentru că românii sunt, potrivit sondajelor, cei mai mari susţinători ai apartenenţei la UE, Gândul şi GMP Advertising/Webstyler, vă provoacă să arătăm că nu suntem europeni doar cu vorba, ci şi cu fapta. Am făcut-o şi în urmă cu trei ani, când cu umor şi inteligenţă am spart valul de ură al britanicilor extremişti împotriva românilor, campania „Why don`t you come over?”, ajungând în presa din întreaga lume ca exemplu pozitiv de răspuns la intoleranţă, fiind cel mai citat demers jurnalistic din România, la nivel internaţional.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO