Salonul auto de la Beijing a devenit primul eveniment major cu public, de când a început pandemia

  • Salonul auto de la Beijing a devenit primul eveniment din orice industrie, ţinut de la startul pandemiei
  • Ford, BMW, General Motors sau Toyota au prezentat noi maşini de lux
  • În China, vânzările de maşini au crescut în luna august cu 6% faţă de 2019
Urmărește
408 afișări
Imaginea articolului Salonul auto de la Beijing a devenit primul eveniment major cu public, de când a început pandemia

Sursă foto: profimedia

Dacă te întrebai care va fi primul eveniment major după pandemie, să ştii că acesta a avut loc deja la Beijing. Salonul auto a permis accesul fanilor. Condiţiile de participare au fost stricte, iar turiştii veniţi din străinatate au intrat în carantină.

Cu toate acestea, show-ul a fost la fe de reuşit ca în anii precedenţi. BMW a prezentat modelele M3 şi M4, în timp ce Toyota a ţinut să trimită un mesaj de solidaritate.

Akio Toyoda, preşedintele Toyota: Nu există vreo criză pe care omenirea să nu o poată depăşi. Vom face tot ce este posibil pentru a trece peste criza coronavirus împreună.

Şefii constructorilor au ales să apară prin videoconferinţe la Salonul Auto de la Beijing. Mai mulţi constructori au transmis online evenimentele.

Mark Kaufman, director Ford Vehicule Electrice: Mustang Mach E este mai mult decât o maşină care schimbă piaţa de vehicule electrice. Este un produs inovator în familia Mustang şi pavează drumul pentru o nouă eră a maşinilor electrice Ford. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici