TikTok anunţă actualizări pentru funcţia de Family Pairing şi înfiinţarea Consiliului Tinerilor

TikTok anunţă marţi noi metode care îi ajută pe părinţi să sprijine experienţa de vizionare a adolescenţilor lor: actualizări ale funcţiei Family Pairing şi formarea Consiliului Tinerilor pe TikTok.

Urmărește
107 afișări
Imaginea articolului TikTok anunţă actualizări pentru funcţia de Family Pairing şi înfiinţarea Consiliului Tinerilor

TikTok anunţă actualizări pentru funcţia de Family Pairing şi înfiinţarea Consiliului Tinerilor

Anul trecut, TikTok a lansat un instrument de filtrare a conţinutului pentru a le permite oamenilor să filtreze videoclipurile care conţin cuvinte sau hashtag-uri pe care ar prefera să nu le vadă în feedurile For You sau de Following.

„De atunci, părinţii şi îngrijitorii au spus că ar dori mai multe metode prin care să personalizeze subiectele pe care adolescenţii lor ar prefera să nu le vadă. Fiecare tânăr este unic, iar părinţii sunt adesea cel mai aproape de nevoile individuale ale adolescenţilor de care au grijă. Astăzi, TikTok aduce acest instrument în Family Pairing, prin care părinţii au ocazia de a reduce probabilitatea ca adolescenţii lor să vizioneze conţinut nepotrivit”, se arată într-un comunicat de presă transmis marţi de companie.

Pentru a adapta această funcţie în Family Pairing, TikTok transmite că a discutat cu experţi, inclusiv cu Family Online Safety Institute.

„Împreună au căutat un echilibru între nevoia de a le permite familiilor să aleagă cea mai bună experienţă pentru ele şi nevoia de a respecta drepturile tinerilor de a participa la experienţa online. Prin urmare, adolescenţii pot vedea în mod implicit cuvintele cheie adăugate de părintele lor, iar această transparenţă poate ajuta, de asemenea, la începerea unor conversaţii despre limite şi siguranţă în online. Cuvintele cheie pe care le adaugă părinţii şi îngrijitorii sunt un element personalizat, pe lângă sistemul deja existent de Content Levels, care ajută la blocarea conţinutului cu teme mature sau complexe pentru publicul cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani”, potrivit comunicatului citat.

Cel mai important pas pe care îl poate face TikTok pentru a construi o platformă sigură pentru adolescenţi şi familiile lor este să le înţeleagă experienţele, se arată în comunicatul de presă al companiei.

„Astfel, evită să creeze soluţii de siguranţă pentru adolescenţi care pot fi ineficiente sau inadecvate pentru comunitatea reală pe care trebuie să o protejeze. În plus, ascultarea comunităţii ajută TikTok să devină un partener puternic pentru părinţi, deoarece poate reprezenta mai bine nevoile de siguranţă şi bunăstare ale adolescenţilor. Mai târziu în acest an, TikTok va lansa Consiliul Tinerilor global al TikTok, unde va asculta experienţele celor care folosesc direct platforma şi va avea mai multe informaţii pentru a crea cea mai sigură experienţă posibilă pentru comunitate. TikTok lucrează deja cu adolescenţii şi caută soluţii bazate pe feedback-ul lor. De exemplu, în cadrul Family Pairing, platforma oferă sfaturi pentru părinţi care au fost dezvoltate în colaborare cu adolescenţi. Acestea explică tipul de sprijin dorit de adolescenţi şi sugestiile lor despre cum să abordeze conversaţiile despre alfabetizare digitală şi siguranţă”, potrivit documentului citat.

Noul Consiliu al Tinerilor va oferi acestora oportunităţi mai structurate şi regulate de a-şi prezenta opiniile, similar cu modul în care TikTok colaborează frecvent cu peste 50 de cadre universitare şi experţi de top din întreaga lume prin Content and Safety Advisory Councils.

TikTok va anunţa mai multe detalii despre acest forum şi despre cum pot participa adolescenţii în lunile următoare.

În martie, TikTok a limitat la 60 de minute timpul pe care un adolescent îl poate petrece zilnic pe platformă şi aproape trei sferturi dintre adolescenţi au ales să păstreze limita. Pentru cei care renunţă la această limită implicită, dar petrec mai mult de 100 de minute pe TikTok într-o zi, platforma continuă să îi încurajeze să folosească instrumentele de gestionare a timpului în faţa ecranului, arată compania. De asemenea, tot în martie, TikTok a început să încurajeze comunitatea să afle mai multe despre Family Pairing şi, până acum, peste 400 de milioane de oameni au văzut acest mesaj.

Conform TikTok, peste 850.000 de adolescenţi şi familiile lor şi-au stabilit măsuri de siguranţă în funcţie de nevoile lor prin Family Pairing.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici