- Home
- Externe
- BUCUREŞTI, (03.08.2013, 10:32)
- Alexandra Vladescu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TRAGEDIA FEROVIARĂ din Spania: Mecanicul a primit trei avertismente pentru a reduce viteza. Declaraţia acestuia despre momentele dinaintea accidentului
Mecanicul trenului care a deraiat pe 24 iulie în Spania a declarat la audieri că nu îşi poate explica de ce nu a încercat să reducă viteza înaintea accidentului.
Urmărește
3332 afișări
TRAGEDIA FEROVIARĂ din Spania: Mecanicul a primit trei avertismente pentru a reduce viteza. Declaraţia acestuia despre momentele dinaintea accidentului
Jose Garzon Amo, mecanicul locomotivei, a recunoscut că circula cu viteză dublă faţă de cea permisă pe acel sector, atunci când s-a apropiat de curba care a provocat deraierea, informează Sky News.
Mecanicul a declarat în faţa judecătorului că "nu îşi poate explica" de ce nu a încercat să reducă viteza înainte de a ajunge la curbă: "Nu înţeleg de ce nu mi-am dat seama....pur şi simplu nu ştiu".
Jose Garzon Amo a declarat că, până în momentul în care trenul a ajuns la curba unde a deraiat, totul funcţiona corect.
"Nu sunt atât de nebun încât să nu frânez", a spus mecanicul.
Conform Fox News, mecanicul a primit trei avertismente pentru a reduce viteza, cu două minute înainte de producerea accidentului.
Mecanicul de locomotivă vorbea la telefon cu câteva secunde înaintea accidentului.
La ora 20.39.06, trenul avea viteza de 199 km/h, iar la 20.39.15 mecanicul a început să vorbească la telefon cu un controlor de trafic.
La ora 20.41.06, cutiile negre înregistrau zgomotul deraierii şi o viteză de 179 de km/h. La ora 20.41.10, a fost acţionată frâna de urgenţă, iar trenul rula cu 153 km/h.
Francisco José Garzon Amo, un feroviar experimentat, în vârstă de 52 de ani, a fost inculpat pentru "79 de fapte de omucidere prin imprudenţă" şi eliberat sub control judiciar.
Citeşte şi:
TRAGEDIA FEROVIARĂ din SPANIA: Mecanicul trenului vorbea la telefon cu un angajat al căilor ferate în momentul producerii accidentului - VIDEO
Citeşte şi:
TRAGEDIA FEROVIARĂ din Spania - Rezultatele anchetei: Ce viteză avea trenul în momentul accidentului
Citeşte şi:
Accidentul din Spania: Mecanicul trenului deraiat în Spania, inculpat şi eliberat sub control judiciar
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
El este Alexandru, tânărul de 26 de ani mort în accident, fără să aibă vreo vină! Iubita lui e în stare gravă
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe