Tricourile vândute la mitingul de susţinere al lui Marine Le Pen, făcute în Bangladesh în ciuda politicii ”made in Franţa”

Tricourile suvenir vândute în cadrul unui miting de susţinere al candidatului formaţiunii populiste Frontul Naţional la preşedinţia Franţei au fost făcute în Bangladesh, deşi Le Pen a militat, în mod constant, pentru politica ”made in Franţa”, un pilon cheie al programului său economic.

Urmărește
1467 afișări
Imaginea articolului Tricourile vândute la mitingul de susţinere al lui Marine Le Pen, făcute în Bangladesh în ciuda politicii ”made in Franţa”

Tricourile vândute la mitingul de susţinere al lui Marine Le Pen, făcute în Bangladesh în ciuda politicii ”made in Franţa” (Imagine: Hepta)

Potrivit The Independent, Le Pen a menţionat în nenumărate rânduri că ar apăra interesele Franţei împotriva globalizării şi a relocalizării fabricilor din afară. Însă, suvenirurile vândute în numele ei nu par a fi un exemplu potrivit pentru ”patriotismul economic” pe care aceasta îl promovează atât de des.

Etichetele de pe tricourile polo care erau la vânzare la mitingul electoral din Villepinte, desfăşurat săptămâna aceasta, au fost tăiate, astfel încât cumpărătorii să nu afle că de fapt acestea nu au fost făcute în Franţa, ci în Bangladesh.

Reporterii de la BFM TV au găsit un tricou afişat pe un manechin, cu eticheta la locul ei, şi au descoperit ţara în care acestea au fost fabricate: Bangladesh, recunoscută pentru forţa de muncă ieftină.

Întrebat dacă nu contravine cu promisiunile de campanie ale lui Marine Le Pen, deţinătorul magazinului care vindea suvenirurile a spus că munca de brodierie a fost făcută în Franţa.

“Nu este absolut deloc contradictoriu cu programul doamnei Le Pen, pentru că noi cerem ca produsele să fie făcute în Franţa, iar broderia de pe tricouri a fost făcută în Franţa”, a spus acesta.

“Deci munca finală a fost făcută în Franţa. Problema aprovizionatorului a fost una ce ţine de forţa de muncă, care nu a fost suficient de competitivă pentru a fi produsă în Franţa. De asta ne luptăm pentru liniile de producţie din Franţa”.

Întrebat dacă ar putea explica de ce etichetele au fost tăiate de pe fiecare tricou, vânzătorul a spus că nu poate răspunde la această întrebare.

 

 

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici