Iniţiativa privind postul de televiziune a fost generată de un studiu, ce a descoperit că o treime dintre britanici evită să urmărească ştirile din Marea Britanie. 71% dintre aceştia au susţinut că alegerea lor este cauzată de frustrarea cu privire la Brexit.
Cei care au condus studiul au descoperit că 60% dintre oameni au considerat că ştirile despre Brexit au un impact emoţional negativ asupra lor, în timp ce 40% dintre britanici s-au simţit lipsiţi de putere pentru a schimba cursul evenimentelor.
„Sky News Brexit – Free este o abordare îndrăzneaţă, dar, ascultând opinia publică din ultimele luni, reprezintă ceva ce ştim că audienţa noastră va preţui. Brexit reprezintă o poveste istorică, ce are un impact semnificativ, iar noi vom continua să îl acoperim. Noul canal le oferă oamenilor, pur şi simplu, opţiunea de a lua o pauză de la Brexit”, a declarat John Ryley, de la Sky News.
Foto: Hepta