- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un supermarket din Franţa a angajat figuranţi în rol de clienţi pentru vizita unui ministru
Mai mulţi figuranţi au jucat, în faţa camerelor de luat vederi, rolul clienţilor în timpul unei vizite a ministrului francez al Educaţiei, Luc Chatel, într-un supermarket din regiunea pariziană, unde acesta venise să promoveze o campanie referitoare la rechizitele şcolare.
Un supermarket din Franţa a angajat figuranţi în rol de clienţi pentru vizita unui ministru
La două zile după acest eveniment, şi după ce presa, suspicioasă, a început să ancheteze, conducerea magazinului Intermarche a declarat miercuri că a "invitat" la eveniment unii dintre salariaţii săi pentru a îngroşa rândurile clienţilor săi şi şi-a prezentat scuze.
"Această iniţiativă aparţine Intermarche şi în nici un caz ministrului, nici colaboratorilor săi, care nu au fost implicaţi şi nici măcar informaţi", a precizat sursa citată.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
-
Alegeri prezidenţiale 2024, turul I. Rezultate parţiale. Elena Lasconi, 19,17% - Marcel Ciolacu 19,15%. Aproape 2200 de voturi diferenţă. Marja se măreşte / Călin Georgescu, primul cu 22,95%
-
Vasile Bănescu a comentat rezultatul alegerilor: Drumul spre sinucidere naţională e nebănuit de scurt şi aparţine populismului
-
Vîlceanu: PNL trebuie să-şi schimbe conducerea toată şi trebuie să plece de la guvernare imediat
Într-o scrisoare trimisă unor instituţii de presă, Chatel a "criticat ferm această procedură". "Această iniţiativă mă şochează deoarece este contrară convingerilor şi practicilor mele", scrie ministrul, care este şi purtătorul de cuvânt al Guvernului.
"De la nominalizarea mea în Guvern, am efectuat numeroase deplasări, mai ales pe suprafeţe mari, şi niciodată nu mi-am imaginat o punere în scenă artificială de natură să înşele marele public sau presa", a adăugat el.
Chatel a promovat în aceste zile la Intermarche din Villeneuve-le-Roi campania "necesarul pentru începerea anului şcolar", care se referă la rechizite al căror preţ este neschimbat în raport cu 2008, rezultatul unui acord între ministerul său şi marile magazine.
Rapid, jurnaliştii s-au întrebat în legătură cu prezenţa mai multor femei care aveau câteva rechizite şcolare în coşurile de cumpărături. Potrivit cotidianului Liberation, cele aproximativ zece femei, "tipul mamei de familie ideale" au venit împreună la supermarketul aproape gol.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO