Unul dintre fondatorii Facebook, arma secretă a lui Obama

În 1960, televiziunea i-a adus lui John F. Kennedy victoria în alegerile prezidenţiale. În 2008, victoria lui Barack Obama s-a bazat într-o semnificativă măsură pe "new media", scrie Mircea Sârbu în BUSINESS Magazin.

Urmărește
17 afișări
Imaginea articolului Unul dintre fondatorii Facebook, arma secretă a lui Obama

Mircea Sârbu

Barack Obama a profitat de experienţa campaniei, foarte axate pe internet, desfăşurată de Howard Dean în 2004 şi l-a angajat pe coordonatorul acesteia, Joe Rospars, încă din faza alegerilor preliminare, când s-a confruntat cu Hillary Clinton, mult mai conservatoare în privinţa mijloacelor prin care şi-a condus campania. Însă omul-cheie în implementarea strategiei "grassroots" pe care şi-a dorit-o staff-ul candidatului a fost Chris Hughes, unul dintre cei patru fondatori al Facebook.

Hughes a lucrat ca voluntar - purtând titulatura "online organizing guru" - la realizarea sitului My.BarackObama.com, cu siguranţă piesa esenţială a întregului ansamblu online.

Citiţi mai multe despre strategia online a lui Obama pe www.businessmagazin.ro

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici