Cum poţi avea grijă de tine în pandemie? Programe de sprijin şi abonamente medicale pentru companii şi pacienţi

Pandemia a reaşezat puţin ordinea priorităţilor în viaţa oamenilor iar sănătatea, poate înainte uşor ignorată, a ajuns acum în prim plan. Cum să avem grijă de sănătatea noastră şi să ne depăşim teama de a accesa servicii medicale?

801 afişări
Imaginea articolului Cum poţi avea grijă de tine în pandemie? Programe de sprijin şi abonamente medicale pentru companii şi pacienţi

Modurile în care poţi avea grijă de tine în pandemie? Programe de sprijin: abonamentele medicale şi avantaje pentru companii şi angajaţii lor

MedLife a conceput mai multe programe de sprijin atât pentru companii, cât şi pentru abonaţi. Companiile reuşesc astfel să îşi protejeze angajaţii şi clienţii, iar abonaţii pot beneficia de consultaţii, analize, servicii de imagistică şi de spital, atât preventiv, cât şi pentru a-şi gestiona afecţiunile curente.
 

Digitalizarea serviciilor medicale: de la consultaţii online la Ora de Sport şi consiliere psihologică

 
Digitalizarea serviciilor a devenit regulă în multe domenii. Pentru siguranţa pacienţilor, MedLife oferă consultaţii şi servicii de medicina muncii online pentru abonaţi şi pentru companii.
 
 Pe scurt, pacientul poate intra în contact cu doctorul prin videoconferinţă şi îşi primeşte diagnosticul şi tratamentul. Pentru cazurile unde prezenţa fizică nu este necesară, posibilitatea consultaţiilor online este esenţială, în special pentru cei care amână vizita la medic din cauza fricii. 
 
Perioada pandemiei de coronavirus a fost şi este în continuare încărcată de anxietate şi de sentimente confuze. Există persoane care se confruntă cu atacuri de panică sau cu incapacitatea de a gestiona unele situaţii şi au nevoie de cineva care să îi ghideze. Tocmai pentru a încerca să uşureze “povara” unei perioade încărcate de nesiguranţă, MedLife oferă abonaţilor serviciul de consiliere psihologică pentru situaţii de criză.
 
Un alt avantaj pus la dispoziţie de către MedLife încă de la începutul stării de urgenţă din România este <Ora de Sport> pentru a contracara efectele neplăcute ale sedentarismului, atât pe plan fizic, cât şi pe plan psihic. Ora de Sport permite abonaţilor să facă mişcare de acasă, sub îndrumarea unui specialist. 
 
Pentru că nu putem şti exact când apare o problemă, cu atât mai mult în aceasta perioadă, şi pentru că e reconfortant să ştim că avem mereu la dispoziţie sfatul specialistului, MedLife oferă companiilor un serviciu de hotline medical care funcţionează non stop, 24/7.
 
Angajaţii beneficiază de consiliere, informaţii şi sfaturi medicale, precum şi de  monitorizarea şi gestionarea cazurilor medicale. În plus MedLife oferă companiilor un medic dedicat care oferă consiliere la distanţă şi sfătuieşte angajaţii referitor la ce pot face în cazul în care au un caz pozitiv în firmă sau dacă au avut contact cu o persoană pozitivă, cum se pot proteja, care sunt principalele simptome ale virusului, cum se interpretează testele COVID.
 

Cum ne putem întoarce la muncă fără teamă

 
MedLife a dezvoltat două programe de prevenţie:
 
  • programul de screening pentru comorbidităţi pentru afecţiunile curente cu care se confruntă pacienţii

 

  • programul de screening post COVID - 19 pentru a adresa posibilele probleme care pot apărea pe termen scurt şi mediu la pacienţii care au fost infectaţi cu noul coronavirus.
 
Pachetul oferă consultaţii de specialitate pe medicină internă atât online, cât şi offline, investigaţii de laborator pentru identificarea noului coronavirus şi triaj medical la sediul companiei.
 
Pe lângă suportul medical şi organizaţional, o persoană cu COVID-19 are nevoie şi de empatie şi compasiune, de aceea există un Ghid pentru combaterea discriminării angajaţilor care se reîntorc la locul de muncă după ce au avut COVID-19
 

Vaccinul împotriva COVID-19 - împreună spre normalitate

 
MedLife şi-a propus să fie alături de autorităţi în campania de informare referitoare la vaccinare şi doreşte să faciliteze accesul oamenilor la vaccinul anti-COVID. În acest sens, operatorul pune la dispoziţie o reţea proprie de centre de vaccinare: în Sibiu, Cluj, Braşov, Timişoara şi Iaşi şi în curs de acreditare în alte oraşe din ţară.
 
Mai mult decât atât, MedLife şi-a exprimat intenţia de a achiziţiona peste un milion de vaccinuri COVID 19 (vaccinuri în curs de aprobare de către Agenţia Europeană pentru Medicamente), pe măsură ce acestea vor fi disponibile pentru operatorii comerciali şi a iniţiat deja discuţiile cu finanţatorii, dar şi cu producătorii de frigidere medicale care pot depozita vaccinurile la temperaturi de până la -100 grade Celsius.
 
Este important să ne monitorizăm mereu starea de sănătate, iar o evaluare înainte de administrarea vaccinului ajută la stabilirea unui punct de plecare: se pot detecta eventualele probleme de sănătate aflate în stadii incipiente şi pot fi tratate în timp util. Din acest motiv, MedLife a creat pachete de screening PRE şi POST vaccinare pentru a ştii exact care este starea noastră de sănătate înainte şi după vaccin.
 
Poţi afla dacă ai anticorpi în urma infectării cu SARS CoV-2 cu ajutorul testelor serologice, disponibile la cerere tuturor pacienţilor MedLife care doresc să se testeze, fără trimitere şi fără programare în prealabil.
 
Dacă te-ai vaccinat împotriva COVID-19, ai suferit de COVID-19 sau ai un test pozitiv pentru anticorpi IgG, poţi alege unul dintre pachetele MedLife post imunizare sau testele serologice Sars-CoV-2, pentru măsurarea cantitativă a nivelului de anticorpi IgG, că să ştii dacă eşti protejat. 
 

Care sunt beneficiile abonamentului 

 
Când ai un simptom, ai vrea să afli imediat ce se întâmplă în corpul tău şi mai ales cum se poate trata, iar MedLife oferă exact ceea ce ne trebuie în astfel de momente, adică acces la programări şi rezultate la analize (MedLife are cea mai mare reţea de laboratoare medicale private din România, cu 33 de unităţi în Bucureşti şi în ţară şi peste 200 de puncte de recoltare în România). Rezultatele sunt disponibile în cel mult 24 de ore pentru 70% dintre analizele medicale.
 
Când ai o afecţiune, îţi doreşti să beneficiezi de cea mai bună îngrijire medicală posibilă şi să fii testat cu cele mai performante aparate. În acest sens, MedLife oferă abonaţilor acces nelimitat la medicul specialist. În clinicile MedLife poţi merge la consultaţii de medicină generală şi de specialitate şi poţi beneficia de servicii de imagistică realizate la aparate performante (radiologie, densitate osoasă – DEXA, CT, MRI 3T, 2D-4D ultrasunete şi mamografie).
 
Asistenţă medicală personalizată pentru fiecare pacient în parte, vizualizarea istoricului medical şi un circuit medical de urgenţă sunt alte servicii indispensabile în această perioadă şi nu numai, iar companiile şi abonatii le pot accesa cu uşurinţă în hyperclinicile MedLife.
 
 
Articolul face parte din campania MedLife Facem România bine
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici