Healthcare Trends. Miopia la adulţi şi copii. Cum ne protejăm ochii?

  • Cum ne protejăm ochii dacă lucrăm mult la calculator?
  • Operaţiile cu laser: da sau ba?
  • Viciile de refracţie la copii.
948 afişări
Imaginea articolului Healthcare Trends. Miopia la adulţi şi copii. Cum ne protejăm ochii?
Sînziana Istrate, medic primar oftalmog, este invitata Healthcare Trends de vineri, o emisiune săptămânală pe teme medicale realizată de către MEDIAFAX în parteneriat cu Banca Transilvania - Divizia pentru medici.
 
Sănătatea ochilor nu trebuie trecută cu vederea, indiferent de vârstă, dar cu atât mai mult în condiţiile în care stai multe ore în faţa ecranelor.
 
Miopia, hipermetropia, astigmatismul şi alte afecţiuni neplăcute se pot agrava dacă nu avem grijă zilnic de ochii noştri. 
 
Specialista vorbeşte despre principalele afecţiuni ale ochilor, la adulţi şi la copii şi cum putem avea o calitate a vieţii mai bună, adresând-ule, dar şi prevenind diverse complicaţii ce pot apărea.
 
Spre exemplu, uscăciunea oculară, o repercusiune a statului mult la laptop, afectează calitatea vieţii şi calitatea muncii. Dar putem, la fiecare 20 de minute, să luăm o pauză de 20 de secunde în care să strângem tare din ochi, o gură de „fitness” pentru ochi, cum îl numeşte medicul. 
 
Medicul vorbeşte despre cele mai întâlnite afecţiuni: miopie, sindrom de ochi uscat, mai ales la copii, pentru că petrec mult timp la calculator.
 
Apare „Computer vision syndrome”, dar care poate fi prevenit, prin limitarea lucrului la laptop şi statul cât mai puţin în faţa device-urilor electronice.
 
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici