Ieşi pe plus. Timpul este probabil cea mai importantă resursă pe care o avem. Scapă de drumuri şi consumul de carburant cu aplicaţia My CEZ

1347 afişări
Imaginea articolului Ieşi pe plus. Timpul este probabil cea mai importantă resursă pe care o avem. Scapă de drumuri şi consumul de carburant cu aplicaţia My CEZ

Ieşi pe plus

Pentru mult timp, solicitările în relaţia cu un furnizor de servicii puteau fi soluţionate doar mergând în Centrele de Relaţii cu Clienţii. Astăzi, astfel de situaţii se pot rezolva simplu, de acasă, prin aplicaţii precum My CEZ.

Timpul este probabil cea mai importantă resursă pe care o avem. O statistică recentă arată că un român pierde anual zeci de ore în trafic. Unele lucruri precum mersul la muncă, la medic sau la restaurant nu pot fi eliminate, dar altele, precum deplasările la Centrele de Relaţii cu Clienţii, pot fi înlocuite cu modalităţi moderne de comunicare cu furnizorii de servicii, economisind astfel timp şi energie.

Rezolvă problemele simplu şi rapid, de acasă

Pe lângă timpul economisit în trafic, scapi şi de grija programului de lucru al Centrelor de Relaţii cu Clienţii. Prin aplicaţii precum “My CEZ” sau “Chat-ul online pentru clienţi” de pe www.cezinfo.ro/ ai acces la informaţii şi la opinia unui specialist în timp real, din confortul casei tale.

Ce este şi ce poţi face în aplicaţia My CEZ?

My CEZ este un serviciu pus la dispoziţia clienţilor sau potenţialilor clienţi de către CEZ Vânzare, principalul furnizor de energie electrică şi gaze naturale din sud-vestul României. Aplicaţia le pune la dispoziţie utilizatorilor setul complet de informaţii cu privire la contractul de energie electrică şi gaze naturale pe care îl au încheiat cu furnizorul CEZ Vânzare. Mai exact, aceştia pot verifica cu uşurinţă consumul de energie electrică şi gaze naturale, pot vizualiza şi descărca facturile, pot efectua plata online a facturilor şi verifica soldul restant. De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a transmite indexul autocitit, precum şi de a vizualiza istoricul de consum, de facturi şi de plăţi. În plus, aplicaţia permite gestionarea mai multor locuri de consum din acelaşi cont de client, precum şi programarea vizitelor în Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare.

Cum instalezi aplicaţia My CEZ?

My CEZ poate fi accesat în varianta desktop AICI sau în varianta mobilă, din AppStore sau Google Play.

Utilizatorul trebuie să acceseze secţiunea „Creează cont nou” şi să creeze un cont de utilizator, care presupune furnizarea următoarelor informaţii:

Pentru clienţii casnici:

- cod client (obţinut automat la momentul încheierii contractului de prestări servicii cu CEZ Vânzare S.A.);

- cod validare (i.e., ultimele 6 cifre din CNP);

- număr de telefon (opţional);

- adresa de e-mail.

Rezolvă situaţiile discutând direct cu specialiştii CEZ Vânzare

Dacă ai întâmpinat o situaţie ce necesită opinia unui specialist, poţi solicita sprijin chiar din confortul casei tale, printr-o varietate de canale de comunicare:

  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop. De asemenea, la Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
  • Completarea formularului de contact accesând www.cezinfo.ro/sesizari2-form/    
  • Numărul de fax: 0248 524 834
  • Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, judeţul Gorj.
  • Chatul online cu un consultant CEZ Vânzare, implementat de furnizor pe website-ul www.cezinfo.ro/ - disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici