Compania Adidas susţine că folosirea mărcii sale exclusive, cele trei benzi dispuse paralel, de către mişcarea Black Lives Matter ca logo poate produce confuzie în rândul publicului.
Adidas se identifică vizual ca marcă după cele trei dungi distinctive încă din 1952, iar de-a lungul timpului acestea au căpătat faimă internaţională şi recunoaştere publică extraordinară.
Adidas a intentat peste 90 de procese şi a semnat peste 200 de acorduri de soluţionare legate de marca comercială cu trei benzi din 2008, potrivit documentelor judecătoreşti dintr-un proces pe care compania l-a intentat împotriva casei de modă a designerului Thom Browne.
Fundaţia Black Lives Matter Global Network este cea mai proeminentă entitate din mişcarea descentralizată Black Lives Matter. Grupul a solicitat o marcă federală în noiembrie 2020, astfel creaţia cu trei benzi galbene paralele pe un fundal negru poate fi utilizată pe o varietate de produse, inclusiv îmbrăcăminte, publicaţii, genţi, brăţări şi căni.