L'Oreal a acţionat în instanţă eBay, pentru vânzări de produse contrafăcute

L'Oreal, principalul producător de cosmetice la nivel mondial, a acţionat în instanţă organizatorul de licitaţii online eBay, acuzat că nu a luat suficiente măsuri pentru combaterea vânzărilor de produse contrafăcute, transmite Reuters.

Urmărește
6 afișări
Imaginea articolului L'Oreal a acţionat în instanţă eBay, pentru vânzări de produse contrafăcute

L'Oreal a acţionat în instanţă eBay, pentru vânzări de produse contrafăcute

Mai mulţi producători de bunuri de lux, printre care Louis Vuitton, Dior şi Tiffany's au acţionat în instanţă, la rândul lor, eBay. Compania eBay s-a apărat susţinând că a devenit mai aspră în toate cazurile de produse contrafăcute denunţate de firmele implicate.

"L'Oreal a avut de înfruntat un număr tot mai mare de cazuri de comerţ ilegal cu produse cosmetice şi parfumuri contrafăcute pe unele site-uri. Ca urmare, reprezentanţii companiei au decis să acţioneze în judecată eBay pentru a-şi proteja clienţii şi reputaţia mărcilor înregistrate şi pentru a menţine calitatea reţelei de distribuţie de lux", se arată într-un comunicat al firmei.

L'Oreal a estimat că daunele aduse prin vânzarea produselor contrafăcute pe eBay sunt de câteva milioane de euro, a relatat ziarul francez Liberation.

Principalul producător de cosmetice la nivel mondial a înregistrat, în 2006, o creştere a profitului operaţional anual, de 12,1%, la 2,541 miliarde euro, evoluţie influenţată de achiziţia companiei britanice Body Shop. L'Oreal a estimat, pentru 2007, o creştere organică a vânzărilor de 6-8%, după un avans de 5,8% în 2006. Grupul francez este prezent şi pe piaţa românească, prin L'Oreal România, companie înfiinţată în 1997.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici