Brandul Jimmy Choo, achiziţionat de Labelux

Jimmy Choo, brandul de lux cunoscut mai ales pentru pantofii pentru femei, va fi achiziţionat de Labelux, un grup de produse de lux, pentru o sumă care nu a fost făcută publică, informează Brand Republic.

Urmărește
10 afișări

Tamara Mellon, fondator şi Chief Creative Officer la Jimmy Choo, şi Joshua Schulman, CEO al companiei, vor rămâne în consiliul de administraţie şi vor investi în subsidiara care va controla brandul Jimmy Choo.

Labelux mai deţine branduri precum Bally, Derek Lam, Solange Azagury-Partridge şi Zagliani.

Vânzătorul brandului, TowerBrook, a achiziţionat Jimmy Choo în 2007. Brandul a fost lansat în urmă cu 15 ani şi produce încălţăminte, genţi, eşarfe, curele şi parfumuri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici