Prima pagină » Life-Entertaiment » Brandul Jimmy Choo, achiziţionat de Labelux

Brandul Jimmy Choo, achiziţionat de Labelux

Jimmy Choo, brandul de lux cunoscut mai ales pentru pantofii pentru femei, va fi achiziţionat de Labelux, un grup de produse de lux, pentru o sumă care nu a fost făcută publică, informează Brand Republic.
24 mai 2011, 11:54, Life-Entertaiment

Tamara Mellon, fondator şi Chief Creative Officer la Jimmy Choo, şi Joshua Schulman, CEO al companiei, vor rămâne în consiliul de administraţie şi vor investi în subsidiara care va controla brandul Jimmy Choo.

Labelux mai deţine branduri precum Bally, Derek Lam, Solange Azagury-Partridge şi Zagliani.

Vânzătorul brandului, TowerBrook, a achiziţionat Jimmy Choo în 2007. Brandul a fost lansat în urmă cu 15 ani şi produce încălţăminte, genţi, eşarfe, curele şi parfumuri.