Alina Bunica testează la „Pro Motor” o maşină uşoară, de doar 875 de kilograme, care seamănă cu un kart. Vicecampioană la karting, Alina a încercat Lotus-ul sport cabrio, de două locuri, o maşină îngustă cu un motor de 1,6 şi de 136 CP, care face 100 km/oră în 5,1 secunde şi consumă doar 6,3 l/100 km. Deşi o numeşte „maşina de weekend”, Alinei i-ar plăcea să concureze cu ea în campionatul de raliuri unde aleargă la fiecare etapă.
Tot sâmbătă, la „Pro Motor”, Roxana Ciuhulescu se întâlneşte cu fundaşul de la Unirea Urziceni Nicu Epaminonda, care vine cu un Seat Leon Cupra, o maşină tunată de care este foarte mândru. Cu un motor 2 l TFSI, 340 CP, maşina era una de serie atunci când a luat-o şi apoi a început să o tuneze. Praguri, spoiler, eleron, motor, multe piese, sistem audio, plus modificări la exteriorul maşinii au făcut din Seat-ul lui un spectacol. Nicu merge cu ea la antrenamentele de la Urziceni şi se laudă că a atins şi 280 km/oră în România la volanul ei. Şi-a luat carnetul la vârsta de 24 de ani şi a condus până acum patru maşini: o Dacia 1300 din 1982, un Logan, un Golf 4 şi Seat-ul despre care spune cu convingere că este prima maşina „tare” din viaţa lui. Pe lângă cei peste 25.000 de euro daţi pe maşină, Nicu a mai investit 15.000 de euro pe tunning şi poate să spună cu mâna pe inimă că are mare grijă de maşini, ca şi de femei.